Nu de maatregel dadelijk wordt dat je moet testten bij grote evenementen, vraag ik me af hoe lang na een besmetting je nog positief test? Stel je gaat naar een concert of op vakantie? Ik hoor dat als je Corona gehad hebt dat je dan een tijdje positief test.
Ik zie/lees veel dat mensen alweer snel negatief testen. Maar als je pech hebt kun je inderdaad tot 12 weken nog positief testen.
Die antigeen testen zijn niet eens positief bij een besmetting, dus maak je daar niet al te veel zorgen om Hier overigens na 11 dagen, waarschijnlijk eerder, negatief en zoon na 2,5 dag alweer
Hoeft niet hoor.. Ze zeggen dat je tot 8 weken na een besmetting nog positief kunt testen. Ik zelf had laatst een positieve test in handen en 6 dagen later had ik een negatieve test in handen.
Ja ik zit daar dus een beetje mee, ik wil een vakantie boeken , maar stel ik krijg 14 dagen van te voren Corona , dan kan ik ontdanks dat ik beter ben nog steeds niet gaan
Hoe bedoel je? Ik moet volg wk donderdag een tvt test toen bij Health check center ivm vliegreis naar Amerika. Alleen heeft m’n dochter eergisteren Corona gekregen. Als de dood dat ik het nu ook krijg. Ze zit in isolatie op haar kamer. Maar heb haar wel in de auto naar ggd vervoerd. Met zelftesten test ik nog negatief