Zojuist heb ik vandaag een zwangerschapstest gedaan, het testgebied gaf een heel licht streepje aan, ben ik dan zwanger of niet? Van vehalen heb ik gehoord dat een licht of nou een duidelijk streepje niks uitmaakt dat een streepje zwanger is... Klopt dit?
Heb je ook een foto? Het klopt dat een streepje binnen de afleestijd betekend dat je zwanger bent, hoe licht het streepje ook is, jet moet wel dezelfde kleur hebben als het controle streepje.
Als het tweede streepje netjes rose (of blauw) is en niet grijs of wit dan ziet het er heel goed uit ja. Tenminste dan ga ik er even vanuit dat je er blij van wordt. Heb je anders een foto zo dat we mee kunnen kijken?
Eens met bovenstaande maar wil wel toevoegen dat ook het merk test meespeelt. De early predictor bijvoorbeeld geeft valse strepen.
Terwijl ik 2 dagen geleden nog een test had gedaan en die was negatief, morgen toch maar een clearbleu test halen om nog een keer te testen.. hopelijk komt daar hetzelfde uit... leuk een klein broertje of zusje voor ons dochtertje van 3 jaar
morgen voor de zekerheid maar een clearbleu test halen... het is nu nog zo onwerkelijk, ook omdat het etos eigen merk is,, (wat natuurlijk ook de waarheid zegt Dit ook omdat ik 16 september beginnen moest met de pil,, maar gestopt ben met de pil. ik ben 2 oktober ruim 10 dagen ongesteld geweest, nu aankomende maandag zou ik dus eigenlijk weer moeten beginnen (3e) maand met de pil, ik hoorde ook dat de pil lang zijn uitwerking nodig hebt. Ik hoop dat de clearblue test morgen als nog positief aangeeft... zou erg leuk zijn een broertje of zusje voor ons 3jarige dochter