Hoe lang na eisprong temperatuur stijging?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Evira, 24 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Hoi dames,

Ik ben voor het eerst aan het tempen en vroeg me af hoelang na je eisprong je temperatuur normaal omhoog gaat?

Ik had 22 april een positieve ovulatietest en vanmorgen nog gewoon een lage temperatuur. Is dat normaal?

Groetjes Evira

2. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Vanmorgen nog steeds een lage temperatuur. Iemand een indicatie van wat normaal is voor mij?

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Als je een FF-site hebt, kan iemand misschien meekijken?

4. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
  5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Ik dacht altijd dat je temp dan 1 of 2 dagen later wel moest gaan stijgen... raar zeg...
    maar ik moet bekennen, ben geen deskundige hierin...

6. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Volgens mij springt je ei na een pos. ovu test max na 48 uur.. een temp stijging kan volgens mij ook 2-3 dagen op zich laten wachten.. dus het kan nog..
    Maar het begint idd wel lang te duren..

Trouwens een posi ovu test wil niet betekenen dat je zeker een eisprong krijgt, alleen een temp stijging kan dit bevestigen..

Ik denk dat je nog even moet afwachten, hoe vervelend ook..

7. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    mee eens...

8. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0

9. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    hoi Elvira,

bij mij duurt het ook vaak lang voor mijn temp stijgt na een posi ovutest. Vaak ong 3 dagen later, soms zelfs 4. Maar ik heb wel altijd een mooie stijging, dus de gyneacoloog vond het wel een overtuigende ei-sprong.

Jouw kaartje bekijkend zou ik denken dat dag 17 misschien wel O geweest zou kunnen zijn. Het is niet heel duidelijk, maar het lijkt ook wel of je niet heel netjes hebt getemped? Ik zie veel witte bolletjes en dat maakt het lastig. Maar toch denk ik wel iets van een stijging te zien. Ik temperatuur al heel lang en merk dat het echt belangrijk is je goed aan de regels te houden, anders wordt het heel verwarrend!

Helaas dus wachten. Hopelijk is volgende maand duidelijker (of komt die er niet omdat je zwanger bent!)

Succes!

Deel Deze Pagina