Vraagje over kv 2v5 test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door ilham, 23 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilham

ilham Lid

20 okt 2015
    54
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

Wij proberen voor een 2de te gaan,
    Nu zit ik vandaag op mijn NOD en ben nogniet ongesteld,
    Ik heb 3 dagen en 2 dagen voor NOD en vandaag (op nod) getest met kv 2v5 en allemaal negatief helaas,

Ik ben echt nooit overtijd, behalve met mijn vorige zwangerschap van mijn zoontje.
    Toen testen ik 2 dagen voor NOD al positief met kv 2v5

Nu is mijn vraag dus heeft iemand hier ervaring mee? Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet verwachten, ik heb al wel wat symptomen zoals hoofdpijn, rugpijn pijnlijke borsten, menstruatie achtige krampen.

Wat is jullie ervaring met kv 2v5 testen? Zijn ze gevoelig? Betrouwbaar?
    Let me know.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is ,ik hoor het graag

2. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Hoe zeker ben je van je NOD? Hoe heb je je eisprong vastgesteld?
    Ikzelf heb goede ervaringen met de KV 2v5 testen. Altijd een duidelijke streep bij een zwangerschap. Maar wat niet is, kan nog komen ;) Spannend!!

3. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Ik test alleen maar met 2v5...en ik heb nog nooit een vals positieve gehad. En als hij wit was was ik helaas ook echt niet zwanger. Nu op 9 dagen na ovulatie al positief getest. Maar idd een cyclus is kan nog wel eens verschillen in de dag van je eisprong. En dan nog evt een late innesteling...ik zou het over 2 dagen nog een keer proberen....toytoytoy

4. ilham

ilham Lid

20 okt 2015
    54
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mijn cyclus is altijd al 28 geweest, en eisprong voel ik ook altijd was nu 9 Oktober, alleen nu begin ik zelf wel te twijfelen, heel verwarrend allemaal :$
    Ja ik heb ook goeie ervaring met kv 2v5 de vorige keer zelfs voor NOD positief getest.

Ik wacht het af ben erg benieuwd.
    Dankje voor je reactie

5. ilham

ilham Lid

20 okt 2015
    54
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Aaah gefeliciteerd! Ja indd alles kan drm ben ik ook best nerveus, ik heb nog een test liggen dus hopelijk iets meer duidelijkheid. Dankje voor je reactie

6. ilham

ilham Lid

20 okt 2015
    54
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Zeggen de symptomen ook iets of kan het alle kanten op?

7. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Het kan maar kan ook goed van een eventuele aankomende menstruatie zijn. Ik had ook vaak (niet altijd) pijnlijke borsten voor nod. De rest had ik dan zoiezo. Even om je te laten zien dat ze mog steeds betrouwbaar zijn mijn foto 12 rn 14 dpo.

Nou bewaar je test even 1 dag...dan heb je donderdag al meer duidelijkheid

Bijgevoegde bestanden:

Neeltje1985 vindt dit leuk.
  8. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Ik heb 1 cyclus hele lichte tuurstreepjes gehad op een 6-tal testen, vervolgens ongesteld geworden. Eerder bleven ze altijd wit. Misschien toch heel vroeg misgegaan maar andere testen waren wit.
    Bij zwangerschappen had ik telkens al een streepje op 8 dpo, dus ze zijn zeler gevoelig. Maar als je een latere innesteling hebt kan je test pas later positief worden. Succes!

9. ilham

ilham Lid

20 okt 2015
    54
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja mooie testen hoor!
    Het kan alle kanten op indd, zo onzeker word ik ervan maargoed we blijven hoop houden, Dit is nog maar ronde 1!

10. ilham

ilham Lid

20 okt 2015
    54
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja ik denk ook zeker dat ze betrouwbaar genoeg zijn, je hoopt natuurlijk gwn op een 2de streepje, maar ik wacht het gewoon af, dit is pas ronde 1!

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.920
    15.586
    113
    Nabij Utrecht
    Pas ronde 1 .... hoe lang ben je al van de pil oid af??

12. ilham

ilham Lid

20 okt 2015
    54
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja ronde 1, het is helemaal niet lang, ben gwn erg benieuwd, sinds september :)

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.920
    15.586
    113
    Nabij Utrecht
    Okay... maar hoe weet je dan dat je cyclus 28 dagen is ;);)

Tijdens de pil heb je geen cyclus, dus die mag je niet meetellen ;)

En als je voor de vorige zwschap standaard 28 dagen, wil dat helaas niet zeggen dat dat nu ook zo is.
    In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst :)

14. ilham

ilham Lid

20 okt 2015
    54
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoezo telt dat niet mee?
    Dat is het hem nou juist, ik dacht te weten dat dat altijd 28 was, maar ja alles kan veranderen natuurlijk, ik was gwn benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft,

Ik wacht het gwn af.

15. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Tijdens de periode dat je de pil slikt heb je geen eisprong. Je hebt in de stopweek wel bloedverlies, maar dit is geen echte menstruatie. Als je met de pil stopt moet je lichaam het weer zelf gaan oppakken. Het kan dan ook even duren voordat je een 'normale' en regelmatige cyclus hebt.

Aangezien je je eisprong niet zeker weet, weet je ook niet of je overtijd bent.
    Ik zou het nog even afwachten en over een aantal dagen weer een testje doen.
    Ik zal duimen voor een tweede streepje! :)

16. ilham

ilham Lid

20 okt 2015
    54
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oki indd, ik ben nog 25 september. "Ongesteld " geworden , telt dat ook niet mee? Dan is het nu mss indd afwachten tot in ongesteld word, want zo snel kan je niet zwanger zijn dan ?

17. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Officieel telt die 'ongesteldheid' niet mee idd. Dat is nog de onttrekkingsbloeding na de pil, waar dus geen eisprong heeft plaatsgevonden ervoor. Neemt niet weg dat het wel mogelijk is dat je na die bloeding een eisprong gehad hebt en kan je in theorie nu dus zwanger zijn. Enige wat je kan doen is afwachten en over paar dagen weer testen :)

Er wordt over het algemeen niet echt over een nod gesproken als je niet exact weet wanneer je eisprong geweest is d.m.v. ovulatietesten of temperaturen, dit is en blijft dan namelijk een gok. Zeker als je net gestopt bent met de pil is dat een mega gok, voor het zelfde geldt is jouw cyclus 40 dagen en is je nod dus nog heel ver weg. Hou er rekening mee dat het na het stoppen van de pil nog heel lang kan duren voordat je cyclus zich aandient/constant is. Hoeft niet, maar kan wel ;)

18. ilham

ilham Lid

20 okt 2015
    54
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja dat dacht ik al, ik loop mss wat te snel van stapel haha, dankjewel voor je reactie, ind kan niet meer doen dan wachten, maar aan de andere kant we zijn net begonnen dus moet vast goed komen.;)

19. ilham

ilham Lid

20 okt 2015
    54
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik ben zojuist ongesteld geworden!!

20. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Wat jammer! Hopelijk een mooie positieve test de volgende ronde :)

Deel Deze Pagina