Hallo Meiden, Ik weet niet of deze topic hier hoort Ff mijn verhaal in het kort: Voor de 1e zwangerschap 15 mnd in de MMM gezeten ivm PCOS. Uiteindelijk door menopur/pregnyl zwanger geworden. NU zijn we al een paar maanden bezig voor een tweede wondertje, helaas zoner resultaat, mede door de cylcus zie onderschrift. Nu weet ik niet wat ik hiermee moet, toch de stap nemen naar de HA. Of doorgaan en wachten... Zijn er meiden die ook pcos hebben en ook bij een tweede doorgestuurd zijn naar de fer. arts? Groetjes
ja wij , wij mochten gelijk weer starten met de menopur/pregnyl. We hoefden ook niet eerst zelf te proberen. En heel snel resultaat! Via de huisarts verwijsbrief naar de FA!
Hey, Bedankt meiden, ik ga nog even in overleg me manlief voor ik zelf een afspraak ga maken. Maar denk dan toch dat het weer de MMM wordt helaas. Fijn dat jullie direct weer terecht konden,had ik niet verwacht trouwens
Hoi, Ik heb ook PCO.. In 2010 waren we eindelijk zwanger. In april zijn we naar fertiliteitskliniek geweest en konden gelijk starten.. Zelfde dossis.. En 1e keer gelijk zwanger Groetjes