de weeen? En bij wie sloeg het niet aan en gingen ze over op infuus? Hoe lang duurde de bevalling en hoe ging het preciues vanaf het inbrengen gel/tampon? Ik wordt morgen ingeleid, en ws met een tampon.
Hoi Pris, misschien had je mijn verhaal hier al ergens gelezen, maar ik zou in eerste instantie ingeleid worden met een infuus. Helaas bleek bij het inwendig onderzoek dat ik nog totaal geen verstreken baarmoedermond had, dus er moest eerst met een gel begonnen worden. Alles zat nog zo potdicht dat zelfs het inbrengen van de gel moeilijk ging. Maar toch was dat blijkbaar het enige zetje dat mijn lichaam nog nodig had, want nog geen 5 minuten later begon ik al kramp te krijgen! Ik heb ongeveer 4 uur lang voorweeën gehad (die prima te doen waren), waarna het overging in ontsluitingsweeën. Ook die vond ik nog redelijk goed te doorstaan. Ik heb in totaal 2,5 uur lang ontsluitingsweeën gehad, die uiteindelijk behoorlijk pittig werden, vooral toen de persdrang erbij kwam. Maar op het moment dat de pijn té hevig werd, mocht ik meepersen en na 13 minuten is Dyon geboren! Ik was in eerste instantie huiverig voor de inleiding. Had er veel nare verhalen over gehoord. Maar het is me 1000 procent meegevallen! Succes meid, ik hoop voor je dat het bij jou ook zo snel verloopt!
Ben met mijn oudste zoontje al een keer ingeleid, maar dit was direct met infuus...en die was er toen na 3 uur. Morgen kijken ze hoe en wat, maar zal ws tampon worden, heb 1 1/2 cm ontsluiting maar en een 1/2 verstreken baarmoedermond!
misschien ken je mijn bevallingsverhaal ook wel. Ik zal je de details besparen maar het ging zo in t kort vrijdagochtend gel ----> flinke weeen zaterdagochtend gel ----> flinke weeen zatedagmiddag gel -----> hele pijnlijk rugweeen erbij, maar nog steeds geen ontsluiting zondagochtend handmatig vliezen gebroken en infuus. toen was Dano er binnen 6 uur! dikke weeenstorm gehad wat erg pijnlijk was. door de dagen ervoor met weeen was ik volkomen gebroken
De gel was voldoende, heb er 6uur over gedaan, maar een weeenstorm! Buik en rug weeen tegelijk en binnen 4 min (3 persweeen) was Ayla er!