weer witte sliert

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door babylaney, 5 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babylaney

babylaney Lid

25 nov 2009
    73
    0
    0
    Hallo dames,

Paar dagen geleden had ik ook al een vraag gepost over het feit dat ik bij het afvegen een witte sliert in de wc zag vallen..

Mij werd toen geadviseerd om toch nog ff te klussen want misschien was mijn eisprong gewoon wat later. Maar nu net had ik dit weer tijdens het afvegen. Viel er weer een witte sliert uit.. Ook de afscheiding was weer rekbaar..

Misschien een nog viezer detail.. Ook heb ik in 1 x diaree.. Kreeg in 1 x beetje last van mijn darmen en gelijk na de wc gegaan. Weet niet of dit er iets mee te maken heeft of niet..

Weet iemand misschien wat dit witte sliert te betekenen heeft. Zit nu op dag 26. Denk eerlijk gezegd niet mijn ei.. dan is hij wel erg laat.

Wat kan dit betekenen en waarom blijft die afscheiding rekbaar?

Heeft er iemand advies voor mij??:(

2. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    rond mijn eisprong is mijn slijm helemaal doorzichtig ervoor en daarna is het wit, wel rekbaar maar niet zo rekbaar als het doorzichtige slijm.

3. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    misschien dat dit nergens op slaat hoor, maar ik heb wel eens het idee dat de witte slierten soms restjes zijn van wat mijn vriend in me heeft achtergelaten zeg maar..;)
    had je de dag/avond ervoor geklust? bij mij staat dat garant voor dat soort slierten..
    mmm wat een details weer.. sorry!

4. fantasy

fantasy Actief lid

24 jul 2007
    473
    0
    16
    Veluwe
    Hoi!

Hoe lang is je cyclus ongeveer? Wanneer denk je dat je ei geweest is?
    Heb je misschien recentelijk gevreeen, want dat kan het natuurlijk ook zijn he ;), maar dat zal het wel niet zijn, want dat verklaart je diarree niet.
    Ik zit trouwens in een soortgelijke situatie. Ik had op dag 12 van mijn cyclus rekbaar slijm, best veel en dit nam op dag 13 af. Heb toen volgens mij mijn ei gehad. Op dag 16 kreeg ineens weer een heleboel slijm en net als jij verloor ik bij het naar de wc gaan slierten. Snapte er al niks van. De dag erna, dag 17, had ik bloedverlies toen ik me afdroogde tussen de benen na het douchen. Dus ik zit een beetje in dubio, heb ik nu op dag 12 a 13 mijn eisprong gehad of op dag 17? Dag 17 zou wel erg laat zijn, meestal heb ik mijn eisprong rond 13 a 14. Ik zit nu ook op 26ste dag en uitgaande van een cyclus van 26 dagen, is vandaag mijn NOD dag. Maar als mijn eisprong de 17de dag was, valt mijn NOD dag weer later.
    Zucht... vermoeiend he?

5. fantasy

fantasy Actief lid

24 jul 2007
    473
    0
    16
    Veluwe
    Hihi, lees ineens je berichtje, je had net wat eerder gepost dan mij, ik noemde dit ook even in mijn post. Heb het trouwens ook bij mezelf gedacht, toen ik die slierten verloor, maar we hadden 2 dagen ervoor gevreeen en dacht dat dat mischien wat te lang geleden was om daar nog wat van te verliezen gezien de hoeveelheid slijm (lekker smakelijk weer, haha). :)

6. eeva

eeva Niet meer actief

Ik heb het ook rond de eisprong het rekbare/vruchtbare witte slijm en net voor mijn ongi (nu blijkt het zo te zijn dat sommige vrouwen voor hun ongi ook rekbaar wit slijm verliezen) bij mij is het dus een teken dat mijn ongi in aantocht is.

7. kimtijn

kimtijn Actief lid

16 dec 2006
    310
    0
    0
    Brabant
    Ik heb dit ook altijd, een paar dagen voor de eisprong begint het en rond de eisprong is het het ergst, dan is het even zo goed als weg en dan komt de slijm weer even terug. Wat het is weet ik niet en in de eerste maanden was ik iedere keer aan het twijfelen wanneer mijn eisprong nou precies was en heb 3 maanden met ovulatie testen gewerkt en bij de 1e keer slijmverlies had ik altijd mijn eisprong, op de dag van mijn eisprong heb ik ook altijd last van steken in mijn lies gedeelte dus dan weet ik eigenlijk ook altijd dat de eisprong geweest is.
    En die diarree herken ik ook wel, ik heb altijd rond de eisprong en rond de NOD last van meer stoelgang maar dat komt bij ook omdat ik hele gevoelige darmen heb en op dit soort dagen moet ik net iets vaker en is de drang ook sterker.
    Lekker smakelijk allemaal maar dan weet je in ieder geval dat je niet de enige bent, ;)

8. babylaney

babylaney Lid

25 nov 2009
    73
    0
    0
    ja maar de eerste keer dat ik die witte sliert had, was het al 2 dagen geleden dat ik seks had gehad.. Vandaag had ik het dan weer.. en had gister rond half 8 nog geklust..

de eerste keer lijkt me wel lang geleden dan als dit 'restjes' zouden zijn

9. kimtijn

kimtijn Actief lid

16 dec 2006
    310
    0
    0
    Brabant
    Ik heb het iedere maand of ik nu wel of niet heb geklust. Het kan natuurlijk wel maar ik denk niet dat het altijd oude restjes zijn. Het hoort bij de "natuur" laten we maar zeggen.

10. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    die diarree komt door de hormoon schommeling en dat kan plots even een keer aan de race zijn en dat houd het op.. ik heb het wel eens rond de eisprong..

van die weer witte slieren ,joost mag het weten ik heb altijd veel witvloed dus zie nooit zo het verschil :)

Deel Deze Pagina