hee!! ik heb de pil 4 jr geslikt, en nu nog geen regelmatige cyclus.. na 9 rondes! maar zoals andere meiden zeggen ligt ook aan je lichaam! Liefs
Hallo! Ik heb microgynon 30 ongeveer 10 jaar geslikt. Ik begon met een prima cyclus van 28 dagen maar (zie banner) worden de cyclussen steeds langer. Ik zit nu op een cyclus van inmiddels 66 dagen en nog geen ongi te bekennen....(Misschien een goed teken?) Maar alle testen bewijzen het tegendeel... duss...afwachten! Groetjes GvdO
Ik heb ruim 11 jaar Mycrogynon 30 geslikt en had na het stoppen een iets wat wisselende cyclus maar niet bijzonder. (31-27) Derde ronde was ik zwanger.
Hallo, Ik heb 2 jaar microgynon 30 geslikt.. Die is best licht.. Maar het heeft bij mij echt LANG geduurd totdat mijn cyclus een beetje normaal werd.. Dit is die eigenlijk nooit geworden, maar ik was 1 x zwanger geraakt uit een lange cyclus.. Nu nog steeds niet regelmatig
Ik heb deze pil 12 jaar geslikt, en was gelijk zwanger toen ik stopte, dus gelijk normale cyclus. xxxx
Ik heb 5 jaar de Microgynon 30 geslikt..Nu pas 1 cyclus gehad van 34 dagen en zit nu pas weer op dag 20, dus kan nog niet zeggen of hij beetje regelmatig is.. Voordat ik aan de pil ging was ik ongeveer om de vijf weken ongesteld..dus die 34 dagen kwamen niet echt als een verrassing.. En het verschilt inderdaad bij iedereen, valt geen pijl op te trekken!
Hé meiden, super bedankt voor al jullie reacties. Het is inderdaad zoals jullie zeggen verschillend per vrouw, maar het geeft me desalniettemin wel wat moed dat er zovelen reageren met een positief verhaal Ik heb (samen met mijn vriend) de knoop doorgehakt: ik ga de pil gewoon enkele maanden slikken en op het moment dat we weer groen licht krijgen van de gynaecoloog EN we er samen voor durven gaan, stop ik met de pil en hoop ik er maar gewoon het beste van Ik vind het wel een fijn idee dat het een lichte pil is die ik slik: de Microgynon 20 (die is dus nog lichter dan de meesten aangeven te slikken). Ik ben eigenlijk al mijn hele leven (nou ja....sinds ik menstrueer dan ) regelmatig ongesteld. Ook gelijk na het slikken van de pil een jaar of 7 geleden (ik kan dus niet eens meer op de naam komen van die pil, erg he? weet alleen dat het een lilaachtig stripje was met 21 pillen) en die was volgens mij ietsje zwaarder dan deze. Nou ja, nog geen garantie natuurlijk, maar toch... Ik vind het vooruitzicht niet meer dagelijks die heftige baarmoederkrampen te hoeven verduren erg prettig moet ik zeggen En wie weet ben ik dan ook eindelijk verlost van de pijn aan mijn borsten. Die staan meteen na de eisprong telkens op knappen totdat mijn menstruatie doorbreekt. Dat is (voor vrouwen die ervaring hebben met borstvoeding geven) voor mij een pijn die te vergelijken is met borststuwing Misschien niet zo gek als je bedenkt dat ik dus erg heftig reageer op mijn eigen vrouwelijke hormoontjes en mijn baarmoeder het overgrote deel van de maand 'denkt' enkele weken zwanger te zijn. Enne....groot voordeel is ook dat we dan weer sex kunnen hebben zonder condoom. Vooral vriendlief zal dat erg prettig vinden. En dan is de stap naar het ervoor-gaan door samen te besluiten te stoppen met de pil ook minder groot denk ik dan door samen te besluiten met condooms te stoppen Ik maak van de nood maar gewoon (weer) een deugd. Eerst wat kilootjes kwijt raken en af en toe even genieten van een lekker glaasje alcohol. Dan komt mijn tijd vast nog wel.... Lieve meiden, allemaal hartstikke bedankt voor jullie ervaringen! Die hebben zeker meegeholpen een beslissing te nemen. Ik wens jullie allemaal een geweldig 2010 waarin hopelijk al jullie zwangerschaps-/kinderwensen uit mogen komen!