Binnenkort gaat m'n zus naar New York en ze wil daar natuurlijk flink gaan shoppen. Maar wat? Hebben jullie tips? Zowel voor haar en mijzelf als voor mijn dochter (bijna 1) Ik kom niet verder dan lady speed stick. Wil ik altijd al eens testen Wat wil jij altijd al hebben/testen/kopen uit Amerika? Wat moeten we daar echt kopen voor mijn dochter?
Ik moest de lady speed stick even door de Google gooien, had er nog nooit van gehoord. Maar weet je dat je ze online gewoon kan krijgen hier in Nederland?
Kaartjes voor Broadway oid Maar dat bedoelde je niet, natuurlijk. Ik zou een voorraadje Poptarts aanleggen in van die typisch Amerikaanse smaken (Pumpkin ofzo). Maar ja, dat stamt uit mijn kindertijd daar. Het was het "mag eigenlijk niet, maar voor deze ene keer"-ontbijt. Niet echt lekker, maar toch nostalgie. En, als je het mooi vindt, volgens mij zijn typisch Amerikaanse kledingmerken (Ralph Lauren, Hillfiger) daar een stuk goedkoper dan hier.
Online bestellen bij macy's en je zus daar laten ophalen. Ik "moet" voor mijn kinderen altijd iets mee nemen van de m&m store, voor mijn dochter altijd iets bij Disney (jurk frozen oid) en mijn zoon iets uit de legostore wat ik hier niet kan vinden. Ik ga in november weer en ze hebben het er nu al over het komt toch mooi onder de kerstboom te liggen.
Vorig jaar in New York geweest en ik ben helemaal los gegaan bij Sephora. Alle make-up is daar veel goedkoper. En ik zweer bij lingerie van Victoria Secret. Ook heb ik Allstars, Nike's en uggs gekocht, scheelt ook met de prijs in Nederland. Ralph Lauren, Gap en Tommy Hilfiger scheelt ook veel met in Nederland. Bath & bodyworks is een leuke winkel en verkopen een heerlijke spray voor op je kussen. Echt goddelijk haha.
Oh en ik heb een kettinkje en oorbellen gekocht bij Tiffany's & co. Alleen al vanwege de sfeer die er in de winkel hangt, zo mooi!
Ik zou voor All Stars gaan en gewoon andere schoenen/kleding wat gewoon heel veel scheelt met hier in Nederland.
Clinique kan je ook kopen in nl. Ik zou in sephora juist voor de merken gaan die je hier niet kan kopen en ook online maar moeilijk. Voor eyeliner kan ik echt de tattoo liner aanraden van KatvonD en de liquid lipsticks van KatvonD. Daarnaast Ulta. Daar kan je makeupmerken als Lorac, It en Tarte vinden. Daarnaast is het assortiment van Nyx enorm! Daarnaast beha's van Victorias secret. Fijne prijzen, de helft goedkoper dan primadonna bijvoorbeeld en de kwaliteit is ontzettend goed! Dan nog Bath and Bodyworks. De 3-wick candles zijn geweldig. Ik heb spijt gehad dat ik er maar 2 had gekocht. De pocketbags zijn superhandig, heb altijd een kleintje in m'n tas zitten om m'n handen te ontsmetten. Dan ook de auto geurverfrissers zijn erg handig en lekker. Ik heb ze gekocht op onze huwelijksreis in september en de eerste die ik in m'n auto deed ruik je nog steeds heel goed!
Ik zou helemaal niks laten halen, ik vind spullen binnenharken 'omdat het kan' en niet omdat ik ze daadwerkelijk graag wil of nodig heb, een beetje zinloos. Shoppen is toch pas leuk als je lekker zelf kan snuffelen? En dan met mooie vondsten eindigen. Maar misschien ben ik een beetje raar
Schoenen en kleding in New York is best prijzig. Merk is niet goedkoper als in Nederland. Ze hebben wel vlak bij New York een enorme outlet mall. Allemaal kleding voor echt weinig. We hebben 2 koffers extra mee terug genomen 🙈🙈🙈. Disney store is leuk om wat voor je dochter te kopen. Je kijkt je ogen uit. Heerlijk grote winkel. Verder voor jezelf lekker slenteren. Bij Macy's kun je trouwens wel leuke kleding halen voor weinig. Wallmark hetzelfde. Maar dat is wel ruk kwaliteit. Beetje primark achtig. Veel plezier
Amerikaanse merken zijn zeker goedkoper dan in Nederland. Je moet alleen geen europese merken gaan shoppen... Maar Ralph Lauren en Tommy Hilfiger zijn echt heel goedkoop daar! En de outlet mall is Woodbury. Daar moet je zeker een dagje heen TS! Wij doen dat altijd op de 2e dag (de 1e na de aankomstdag) zodat de "shoppingdruk" van de ketel is. Als heel mijn hotelkamer volstaat met tasjes dan kan ik de rest van de week me richten op andere (interessante) dingen, zoals cultuur enzo Ga begin oktober voor de 7e keer! Kan echt alweer niet wachten
Het gaat er denk ik meer om dat je deze producten normaliter niet zou kopen omdat ze bijvoorbeeld boven budget zijn, maar in een ander land dus veel goedkoper. Of het is hier überhaupt niet eens verkrijgbaar. Dan is het ineens een stuk aantrekkelijker om te shoppen, en neem je dus inderdaad dingen mee 'omdat het nu wel kan'. Ik ben gek op Victoria's Secret, maar vind de verzendkosten naar Nederland te duur. Als ik daar zou zijn dan zou ik dus helemaal losgaan, omdat ik dan eindelijk de mogelijkheid krijg.
Ik zou voor Ralph Lauren en Tommy Hilfiger gaan. En voor de rest kijken wat er voorbij komt bij het shoppen.