1e zwangerschaps verschijnselen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door famke24, 12 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Hallo allemaal,

Wij zijn bezig om zwanger te worden. Nu zit ik me af te vragen wat de 1e verschijnselen zijn waar je voelt/herkent dat je zwanger bent zonder dat je een test hebt gedaan.

Sinds maart ben ik van de pil af en ben begonnen met het slikken van Etos zwanger worden.
    De laatste 2 maanden verloor ik tijdens mijn vruchtbare dagen heel veel dik slijm. Maar dat ben ik deze maand nog niet tegen gekomen.
    We zijn tijdens de vruchtbare dagen wel aan het 'klussen' geweest.

Ik heb de laatste dagen een rammelende maag en ik krijg nu heel erg keelpijn en begin verkouden te worden .. wat moet ik hier mee?

Kunnen dit zwangerschapsverschijnselen zijn of is het toeval?

Het duurt nog cira 2 weken voordat ik ongesteld moet worden ...

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik denk dat dat toeval is. Mijn eerste zwangerschapsverschijnsel was denk ik het heel erg moe zijn en heel duizelig. Ik dacht echt dat ik iets aan me lichaam had suker,iets met hetb hart ofzo. Maar nu valt alles op zijn plaats. En ik heb duidelijk mijn innesteling gevoeld. Het was een hele pijnlijke steek. Kan ook zijn dat je deze maand geen eisprong hebt. Of hij is later. Omdat je pas over 2 weken ongi moet worden is het nog te vroeg voor zwangerschaps verschijnselen denk ik. Gewoon effe afwachten dat is het enige wat helpt en over 2 weekjes een testje doen als je nite ongi word

3. tinkerbelletje

tinkerbelletje Actief lid

20 okt 2008
    205
    0
    0
    Ik denk ook niet dat het zwangerschapsverschijnselen zijn dat zou veel te snel zijn (ik hoop het wel natuurlijk voor je) maar denk dat het gewoon toeval is idd... Mijn 1e zwangerschapsverschijnsel was de moeheid..

4. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    ik heb ook die klachten.,
    maar ik weet niet of wanneer ik ongie moet worden.
    wel heb ik mn temp bijgehouden aangezien wij eind deze maand naar de gyn moeten.
    maar volgens mn temp kaart heb ik dus wel een ei gehad. en ben sinds een dag of 3 overdag erg moe. en beetje droge keel, of dat een symptoom is weet ik ook niet.
    verder niet zo veel eigenlijk ja gevoelige tepels als ze lang mn bh gaan bv. maar of het symptomen zijn van een zwangerschap????
    @ famke, soms houd je lichaam je ook voor de gek hoor, het zogenaamde ontpillen en dat is echt vervelend.

5. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Je gaat nu ineens veel meer op je lichaam letten omdat je zo graag zwanger wilt worden.
    Mijn menstruatie is nu ik van de pil af ben onregelmatig. Gemiddeld om de 35 dagen .. dus iets van 5 weken.

Ik slaap de laatste tijd wel heel erg vast en kan s ochtends niet wakker worden maar ik denk dat dat meer te maken heeft met drukke werk dagen. s avonds laat op bed en er weer vroeg uit.

verder heb ik tot nu toe weinig last gehad van ontpillen. De 1e dagen heel erg hoofdpijn ..

6. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Ik denk ook dat het toeval is hoor. Ik heb altijd pas symptomen gehad een dag of 3 voor mijn nod. Vlagen van misselijkheid is bij mij een heel duidelijk symptoom. Wist daardoor deze keer ook bijna zeker dat ik zwanger was en een test bevestigde dat.. Succes! :)

7. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    volgens mij is er een gigantisch groot topic over bij het zwanger zijn forum van meer dan 100 pagina's. Staan heeeeeel veel eerste symptoompjes! Misschien heb je er wat aan :)

8. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    ik had hele rare afscheiding beetje donker geel en had de eerste paar dagen erge hoofdpijn en erg moe en hongerig en vlage van miselijk heid maar de miselijkheid kwam pas later

9. jojo29

jojo29 Bekend lid

4 feb 2008
    709
    0
    0
    verkoopster
    utrecht
    ik heb ook die klachten lichte keelpijn beetje snotterig
    last van mijn buik erg moe misselijk af en toe afscheiding met afvegen.
    vorige maand helaas miskraam gehad.
    hopelijk is het nu weer raak maar ik ga er niet van uit kan ook pms wezen.

het is altijd afwachten tot je overtijd bent en je test positief is.

gr jojo29

10. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Kijk eens op dit forum bij 'zwangerschap' en dan 'eerste symptomen'!

11. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Zijn eerder verkoudheidsverschijnselen ;)

Deel Deze Pagina