View attachment 180763 heb vandaag zwanergschap gedaan met de clearbleu digitaale de eerste keer zei die zwanger 2 uur later nog 1 gedaan en toen gaf die aan niet zwanger maar de streepjes zijn de zelfde nu weet het niet ben nu wel of niet zwanger?
je mag niet naar de streepjes kijken maar enkel naar de woorden dus jha als hij zwanger zegt normaal wel ... zou morgen ofzo nog eentje doen (had het verkeerd gelezen dus effe men reactie aangepast )
je moet niet naar de streepjes kijken .. het kan zijn dat je urine de 1e keer geconcentreerder was en daarom de 2e keer negatief aangaf .. ik zou morgen/overmorgen nog eens testen . succes.
Die streepjes zeggen niks. Ik zou over twee dagen nog een test doen. Het zou goed kunnen dat je zwanger bent maar dat je HCG nog heel laag is. En daardoor de tweede test negatief was omdat je bijvoorbeeld meer gedronken had.
Bij die digitale testen moet je niet naar de streepjes kijken. Heb je in de tussentijd misschien veel gedronken? Maar het is wel vreemd. Misschien over 2 dagen weer een test proberen.
Met de anderen eens: ik denk zwanger en misschien de tweede keer wat teveel gedronken. Hcg is in t begin nog niet zo hoog maar stijgt snel. Gewoon morgen of overmorgen nog eens proberen met ochtendurine.
zo de meeste dames zeggen mag je er niet maar kijken staat als het klopt in de handleiding. over 2 dagen even opnieuw testen dan heb je een duidelijkere antwoord op je vraag.
een test geeft alleen zwanger aan als je hcg in je lichaam hebt, dus ik denk dat je wel zwanger bent.
Kan ik dan beter dinsdag ochtend op neiuwe testen of vanavond? dit kan het eerste kind worden na 3 jaar proberen anders moesten we vrijdag na zwolle voor uitleg over ifv enzo
ik zal veel te nieuwschierig zijn! gewoon nog een keer plassen straks? en anders morgen ook nog een keer als het nog niet goed zichtbaar is
mocht je weer willen testen vandaag laat dan minstens twee uur tussen de laatste plas en de gene die je gaat opvangen voor de test, veel succes!
Je mag inderdaad niet naar de streepjes kijken, zou de test nog eens herhalen. Wat me wel opvalt is, toen ik met deze test zwanger testte.....had ik bij het eruit halen van de strip twee knalblauwe streepjes.... Die zie ik bij Jou niet. Succes met testen en hoop dat je inderdaad zwanger bent!