Hoi, Ik heb vanmorgen met deze test, getest! Maar hij doet het helemaal niet! Heeft iemand hier ook slechte ervaring mee?? Ik heb nl. nog 2 ervan liggen. Liefs
Wat bedoel je precies met "hij doet het niet"? Verschijnt er helemaal geen streepje, dus ook geen controlestreepje?
Hallo, Ik heb deze testen ook eens gehad van Sensitest en bij mij deed hij het wel. Wat bedoel je inderdaad met: hij doet het niet? Ik vind het persoonlijk altijd makkelijker wat urine op te vangen in een bakje, dan erover heen plassen. Weet niet of er hier iets niet goed is gegaan? Mocht ie nou helemaal niks doen, terwijl je het wel goed uitvoert.. dan zou ik een mailtje sturen naar Sensitest. Maar goed, zou eerst graag willen weten wat het niet doet..
Er kwam idd geen enkel streepje. Maar ik heb hem nog een keer gedaan en hem was langer in urine gehouden dan de 5 sec. dat in de beschrijving stond. en toen deed ie het wel, alleen helaas negatief.
Jammer dat hij negatief was Maar idd blijkt vaker dat je met die 5 seconden net te snel telt ik hield ze altijd gewoon een seconde of 8 in de urine