Ff een flink baal momentje.... Die verrekte wachtweken toch ook! Nog iets minder dan een week wachten tot mn NOD volgens de gyn (tp van een cryo) maar in mijn optiek is het ongeveer nog een dag of 3 wachten Ruim 3 jaar geleden had ik nooit durven denken dat zwanger worden zo pijnlijk en moeilijk kon zijn. Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff....... Zo wilde t ff kwijt... Heerlijk om soms ff wat van je af te kunnen schrijven ookal is t niet veel
Jeetje meid wat een ellende! Ik duim voor je dat je nu eindelijk een positieve test in handen mag hebben. Sterkte!
Ow lieverd, het is ZO ontzettend waar wat je opschrijft... Sterkte met de laatste wachtdagen, ik duim voor je! Liefs
Dikke knuff voor jou! en heel veel sterkte met die laatste slopende dagen, ben onwijs hard voor je aan het duimen!!!!
Ik herken hier zoveel in lieve meid. 22 juli dan is het precies 2 jaar alweer en zeg dan ook elke keer had nooit gedacht dat dit zou gaan gebeuren. Bah bah! Hele dikke knuffel van mij!
verdomme... alsof we nog niet genoeg op ons padje hadden gekregen... Na ruim 3 jaar eindelijk een positive test vorig weekend en vandaag een vmk... Wat kan het voor je gevoel toch soms oneerlijk verdeeld zijn zeg in de wereld!
Nee?! Wat ontzettend gemeen! Ik kwam je verhaal tegen bij het vage testen topic waar ik stiekem meelees af en toe. Ik vond het zo super dat je eindelijk het mooie nieuws had gekregen en dan nu dit... Wat vind ik dit naar om te lezen... Echt zwaar kl*te! Is het echt over trouwens? Kan het bloedverlies niet nog bij de innesteling horen? Ik blijf nog even doorduimen, just in case. En als het echt einde verhaal is, dan wil ik je heel veel sterkte wensen en een hele dikke knuf. Meer kan ik helaas niet doen...
Jeetje meid, wil je heel veel sterkte wensen! Soms is het zeker oneerlijk verdeeld. Een dikke knuffel voor jou!
Waarom is zwanger worden voor zo vele onder ons zon onmogelijke taak... Ik heb toch gewoon een vrouwelijk lichaam? Dat is er toch voor gemaakt zwanger te worden? Waarom lukt het dan niet? Pfff.... frustraties!!
Wat verschrikkelijk voor jullie, je hebt al zoveel moeten doormaken en dan ook dit nog. Ik zeg gooi al je frustraties er lekker uit, dan heb je misschien even een stukje opluchting dat je het kwijt bent.