Ben een beetje erg in paniek, ik ben nu 11 weken zwanger. En heb net een plons bloed verloren echt best wel veel. Heb nu ook een beetje weeig gevoel in mijn rug . Terwijl ik dit schrijf weer naar de wc gewwest en weer een plons. Heb net huisartspost gebeld, en mag pas weer bellen als dit aan houd buikpijn krijg. Sorry ben beetje erg in paniek. Durf nu niet te bellen bang dat het helemaal verkeerd gaat.voor de waarheid.
bel je verloskundige.. Met een beetje geluk stuurt die je geijk door! Bij bloed mag je altijd je evrloskundige bellen!!
Verloskundige bellen. Liever 1x te veel dan met spanning afwachten sterkte en hoop dat toch alles goed gaat!
Heb net de HP weer gebeld zij gaat de dokter bellen om te kijken wat er gebeurd. Die belt mij zo terug. Heb ondertussen weer een paar flinke plassen verloren. Heb ook al vriendje gebeld dat hij moet komen. Zit jier echt te rillen
Echt heel veel sterkte wat n hel moet dat zijn ik hoop dat de dokter wat kan betekenen en evt de verlos echt bellen hoor dasr zijn ze voor! nogmaals sterkte!
Waarom bel je je huisarts en niet de verloskundige? Die kunnen lijkt me meer voor je betekenen. Ik weet hoe je je moet voelen helaas.
Jeetje meid, veel sterkte ermee. en zoals andere al zeggen je kan beter de vk bellen die kan meer voor je betekenen dan een ha.