Hallo allemaal, ik heb even een vraag. Ik heb de 26e februari een currettage gehad, ik zou toen 12 weken zijn geweest maar het vruchtje was met 5,5 week al gestopt met groeien. Ik ben alleen nog steeds niet ongesteld geweest, 3 weken geleden (de 6e) had ik een heel klein veegje bloed maar dat was het dan ook. Ik heb bij de HA nu 3x een echo gehad hier voor. Vrijdag de 17e zag ze 2 follikels die goed groot waren dus ze verwachtte de dinsdag of woensdag daarop een eisprong. Afgelopen donderdag weer een echo gehad, nu had ik nog maar 1 follikel maar die was net zo groot als de week er voor! Vandaag weer een echo... nog steeds geen groei. Ook zit er een klein verkalkingsplekje in m'n bm maar ze zegt dat dit voor een zwangerschap geen kwaad kan. Ze heeft me vandaag voor 1 maand de pil voorgeschreven, maar m'n apotheek kan alleen een volle verpakking geven, en dit kost me teveel naar m'n zin aan eigen risico. Dus ik heb gezegd dat ik eerst met de HA wil overleggen.. Mijn vraag is, hoe lang kan het duren tot na een mk dat je cyclus weer een beetje normaal is? Ik zit nu met niet groeiende eitjes en dus ook geen ongesteldheid.... bedankt alvast!
Vervelend dat het zo lang duurt! Maar nog even over die pil, het maakt niet echt veel uit of je 1 of 3 strips neemt. Het scheelt niet veel. Per recept komt er een vaste toeslag bij en die is meestal hoger dan de prijs van de medicatie. Meestal scheelt het maar een paar cent als je meer tabletten neemt.
Ik ben toevallig vandaag na 47 dagen ongesteld geworden. Ik heb op 15/4 de curretage gehad.. Hopelijk wordt snel alles weer normaal!
Ik vind het wel erg lang duren. Na de miskraam in oktober was ik na 40 dagen weer ongi. Nu zit ik op dag 42 en ben al erg ongeduldig aan het wachten tot we weer door kunnen. Vorige week donderdag had ik een positieve ovulatietest dus als ik zaterdag over een week nog niet ongesteld ben dan ga ik mijn gyn bellen.
Sorry voor mijn late reactie! Ik heb besloten toch maar een pillenstrip te halen... Nijntje : het scheelde 8 euro voor 1 of voor 3 strips. 1 Strip was 7 euro, 3 strippen 15 euro. Eerst zeiden ze dat ik ze alleen per 3 af kon nemen, maar ik ben toch maar terug gegaan de dag erna en toen kon ik in ene wel 1 strip krijgen. Dus ben 'm maar eens gaan slikken om te kijken wat hierna gebeurt. Claudia : he getsie ook jij een currettage... balen! Ik help het je hopen dat alles snel weer op gang is. 47 Dagen is nog te doen, niet? Marjol : Bij jou duurt het dan ook al eventjes. Ik hoop ook voor jou dat het snel weer op gang is! Nou ik vind dat jullie eerlijk gezegd nogal redelijk rap weer ongesteld zijn geworden . Ik zit nu op dag 94 na de currettage, en ben nog steeds niet ongesteld geweest. Nu eerst maar eens afwachten wat het gaat worden na de pil. Ik zit nu op de derde dag van de strip. Ik hoop dat dat m'n cyclus weer op gang gaat brengen...
Jeetje dag 94!! Ik ben gelukkig na 31 dagen weer ongesteld geworden, dit wel na een spontane vmk.. Hoop dat jullie snel weer zwanger worden..
Ik ben na 35 dagen na mijn curettage van 22 april weer ongesteld geworden. Het is nu net weer een paar dagen over. Ik hoop voor je dat het bij jou ook snel weer in orde is allemaal!
bij mij is het al lang geleden, maar ik werd na 28 dagen weer ongesteld... Hopelijk zet het bij jou ook snel door en mag je daarna snel zwanger raken en blijven. Succes meid
Bij jou duurt het idd wel héél erg lang.. Normaal is na 4 tot 6 weken.. Ik was het na de MK met bijna 7 weken na 27 dagen alweer.. Daarna schommelde hij wel tussen 27 en 35.. maar bij jou ist wel heel lang. Ik hoop dat je gauw weer een positieve test hebt, en dat het deze keer goed mag gaan meid.
Nou 47 dagen was persoonlijk erg lang!! Men zegt dat het tussen de 4 en 6 weken op gang moet komen... Maarja elke ongesteldheid duurt nu überhaupt lang .... Ja een curretage. .Bleh probeer er niet teveel meer aan te denken... Ik hoop het niet meer mee te maken!! Dat hoopt iedereen voor zichzelf natuurlijk
Enne heel vervelend dat het bij jou nog steeds niet doorgekomen is!! Je wilt graag weer verder, maar zo blijf je er maar in hangen he??