Hallo meiden, Zoals de titel al zegt: Hoe lang na een miskraam waren jullie weer zwanger? Ik heb zelf een miskraam gekregen in augustus, nu sinds vandaag de 4e ronde na de mk in gegaan...
Hoi, In juli 2007 een miskraam gehad. Ik kwam er pas achter bij eerste controle verloskundige. Want ik had gewoon een goede echo met 8 wken 5 dagen. Toen moest ik een curretage andergaan omdat het niet uit zichzelf eruit kwam. Hierna heb ik nog maanden bloedingen gehad. Pas na 5 -6 maanden had ik weer een normale cycles. En toen ook meteen zwanger geraakt. Nu een gezonde dochter die volgende week alweer 1 jaar wordt. Gister heb ik weer een miskraam gehad, nu met 6 weken. Ik ben erg verdrietig. Ik vind het vreselijk om dit weer mee te maken. Ik was zo blij mijn dochter bijna 1 jaar en een broer of zusje onderweg... Het heeft gewoon tijd nodig. Je lichaam heeft heel wat te verwerken. Want je bent gewoon wel zwanger geweest. Geef het de tijd. Ookal weet ik hoe moeilijk dat is.
Ach gossie meid, wat vervelend dat het weer mis is Ik heb de afgelopen rondes wel een redelijk normale cyclus gehad, maar ik wacht het maar lekker rustig af, het komt vast wel weer! Jij heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies...
Hey hey, Ik heb ook in augustus dit jaar een miskraam gehad met 11 weken, waarschijnlijk is het in week 6/7 al misgegaan.. Ik heb hierna een cyclus gehad van 31 dagen en daarna van 43 dagen en nu in de 3e ronde ben ik weer zwanger!!! Pas 4 weekjes dus nog heel pril, kan ook nog niet echt genieten maar misschien dat dat na de 1e echo komt.. Heel veel succes met zwanger worden! Liefs
Ladyhelga, dankjewel voor je reactie! Gefeliciteerd met je zwangerschap, ik begrijp je gevoel om voorzichtig te zijn met blij te zijn heel goed. Ik hoop dat je over een paar weekjes een mooie echo hebt! Heel veel succes!
Ik heb ook in augustus een mk gehad, heb helaas sindsdien nog maar 1 eisprong gehad... Dus we zullen zien...
Dank je wel Ilona, ik kan het nog steeds moeilijk geloven maar ben stiekem toch wel een beetje blij! Ik heb net de vk gebeld om een afspraak te maken voor een 1e echo, ze bellen me straks terug.. Ben benieuwd wanneer het is en hoe lang ik nog moet wachten. Bij mijn vorige zwangerschap zou ik pas een echo krijgen met 11 weken, een dag voor dat ik de echo zou krijgen is het helaas mis gegaan, dus ik heb eigenlijk nooit een goede echo gezien, extra spannend dus weer! Ik hoop dat het voor jou ook snel raak mag zijn en wil je dan ook heel veel succes wensen! Liefs
ik ben ook erg benieuwd... ik heb okt een miskraam gehad... en 2 weken later me eisprong weer gevoeld.. helaas alleen niet zwanger... wel overtijd..
Ik had in mei 2008 een miskraam en in september 2008 had ik een positieve test.. LadyHelga: gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik had in dec 2006 mk, toen in april 2007 zwanger geraakt. En in 2009 helaas 3 mk (januari, juni en november). Ik hoop nu snel weer zwanger te raken en dat het beebje nu mag blijven zitten...
Na mijn eerste mk was ik 2 maanden later alweer zwanger en na die miskraam heeft het een half jaar geduurd.Nu wacht ik op een zwangerschap zonder miskraam,zodat ik niet meer kan vertellen hoe snel erna ik weer zwanger was
Na mijn 1e miskraam hebben we een pauze ingelast, maar toen we weer wilden proberen, was ik binnen 3 maanden weer zwanger. Helaas weer een miskraam geworden (ook afgelopen augustus, net als jij) maar sindsdien heb ik pas 2 cycli gehad (lange, onregelmatige cyclus). Van mijn zoontje (nu 2,5 jr) was ik binnen 2 maanden zwanger.
Hey Ilona, Ik was zwanger in december 2008 maar helaas ging dat mis in februari 2009. In juni 2009 werd ik niet ongesteld en bleek ik weer zwanger. Ben inmiddels ruim 27 weken zwanger van ons eerste kindje. De eerste weken van de zwangerschap waren heel spannend, maar sinds de 20 weken echo kan ik echt volop genieten van mijn zwangerschap en alles gaat goed. Ik hoop voor je dat je snel weer een positieve test in handen hebt en dat het dan allemaal goed mag gaan.
MA gehad, 56 dagen na curretage weer ongesteld geworden. Toen nog 1 ronde ( 27 dagen cyclus) gewacht en toen weer zwanger.
Dankjewel meiden! Ik heb hoop dat het deze ronde weer mag lukken voor ons, zou heel fijn zijn. Het is toch alweer de 4e ronde na de mk...
Hoi, Ik heb eind juni een MA gehad, daar na een curretage. werd na 4 weken ongesteld en daar na een regelmatige cyclus van 28 dagen. Ben nu weer zwanger, maar het is onzeker omdat ik afgelopen weekend een bloeding heb gehad. Nu afwachten tot de 1e echo over 2 weken. Jij succes!
Hoi Matilde, Bedankt voor je reactie! Volgens de statistieken zou ik dus ongeveer deze maand weer zwanger kunnen worden hihi. We gebruiken nu een seen keertje geen ovutesten, eens kijken of het dan leuker zal worden! Mocht je met jouw bloeding niet gelijk voor een echo dan? Anders moet je op de echo wachten, lekker zenuwslopend... Heel veel succes!
Amika, dat vind ik wel fijn om te lezen, in die zin, dat jij ook twee keer een MK hebt gehad en dan toch een goede zwangerschap hebt gehad. Soms ben ik er wel eens bang voor om nooit een goede zwangerschap te krijgen, maar ik blijf wel positief hoor. Ik wacht nu gewoon mijn menstruatie af en dan weet ik dat mijn lichaam hersteld is. En dan willen we het zeker weer gaan proberen. Sterkte allemaal. Gr Sun