Miskraam, denk het zelf wel, weet bijna zeker maar heb wat vragen..

Discussie in 'Miskraam' gestart door Emmely, 26 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmely

Emmely Niet meer actief

Hallo,

Begin vorige week heb ik 4 keer positief getest en dus zwanger. Helemaal blij. Nu heb ik sinds gisteravond behoorlijk bloedverlies (veel slijm + volgens mij ook stolsels), heb verder geen pijn in mijn buik behalve in mijn rug wat ik ook als zwangerschapskwaal had.. Is dit een miskraam? En als je positief test heeft er dan wel of niet een innesteling plaatsgevonden. Ik heb ergens gelezen dat ca. meer dan de helft van de bevruchtingen niet goed innestellen. Enerzijds ik ben zwanger geweest en heb positief getest, anderszijds als ik niet had getest vorige week ben ik nu gewoon heel erg overtijd ongesteld geworden. Ik wil eigenlijk weten of het tot die groep miskramen behoord die heel vaak voorkomen maar ook vaak niet worden opgemerkt. Als ik altijd zo vroeg test en dit komt zo vaak voor kan ik heel vaak zo'n miskraam opmerken zegmaar.. Volg je me nog een beetje? :) Hoor graag even wat van je.

Heb deze vraag ook al bij de verloskundige neergezet..

2. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    Ik denk dat de innesteling niet goed gegaan is of dat dat wel goed gegaan is en dan een vroege miskraam heb gehad.
    Aangezien je 4 positieve testen had neem ik aan dat je zwanger was.
    Das toch even schrikkendan he???

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hey meid,

Als je positief test heeft er wel degelijk een innesteling plaatsgevonden. Het komt inderdaad vaak voor dat de innesteling niet goed gaat, en vaak heeft de helft van de vrouwen dit nieteens door.

Wat je schrijft over bloedverlies met stolsels klinkt helaas in mijn oren niet goed. Heb zelf dan wel nooit een miskraam gehad, maar weet genoeg over zwangerschappen dat stolselverlies vaak niet positief is.

Sterkte meis knuff

4. Emmely

Emmely Niet meer actief

Hi Belliebel, dankjewel voor je antwoord.. Gaan gewoon volgende ronde weer verder. Het was nu onverwacht, niet gepland en totaal niet op een zwangerschap gerekend + bijna onmogelijk.. Dus een groot wonder dat ik zwanger was. Het is wel even moeilijk nu maar als ik altijd zo gemakkelijk zwanger wordt.. en dan hopen dat het wel goed gaat.

Ik zie dat jij al een poos zwanger bent. Gaat het goed? Geniet ervan! Er is volgens mij niks bijzonderders dan dat.

Liefs E.

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hey Emmely,

Ja tot zover gaat alles goed bij mij. Heb in het begin van mijn zwangerschap ook behoorlijk wat bloed verloren (helderrood zonder stolsels). Achteraf bleek dat het om een gesprongen bloedvat ging. Het begint nu wel iets zwaarder te worden. Moet nu nog gewoon fulltime werken, en merk gewoon dat het nu een beetje begint op te breken. Nog even 5 weken doorbikkelen,, en dan mag ik gaan genieten van mijn welverdiende rust.

Vind het goed van je dat je er wel positief onder blijft. Er is in iedergeval 1 ding die je nu zeker weet, je kan gewoon zwanger worden. Dat is toch ook wel een fijne gedachte. Het is inderdaad erg bijzonder om zwanger te kunnen zijn.

Hoe is het nu bij jou?

Liefs Belliebel

6. 4days

4days Niet meer actief

Ik verloor ook regelmatig bloed toen ik zwanger was. helaas was het bij mij (blijkbaar) een heel slecht teken, want met 16 weken kreeg ik een miskraam. :(

7. Emmely

Emmely Niet meer actief

Hoi allemaal,
    Belliebel: wat fijn dat het allemaal zo goed gaat. Geniet er maar van!! Kan me voorstellen dat het wel wat zwaarder wordt nu.

Hier gaat het best goed, vooral als ik kijk naar hoe ik het kan hebben. Ben er best wel rustig onder. Baal er alleen van dat ik nog telkens zo moe en duizelig ben. Ik kan gewoon niet werken. Heb daarom vandaag B12 en nog wat andere dingen laten prikken.

A.s. donderdag naar mijn huisarts, zij gaat dan kijken of de baarmoedermond dicht is en of dus de miskraam volledig is geweest. Kan ik direct bloeduitslagen bespreken. Heb eerder B12 tekort gehad, was een half jaar geleden nog wel voldoende.

Hopen dat het bloeden gauw stopt en ik mijn leventje weer kan oppakken.

Iedereen bedankt voor de reacties!

Liefs Emmely

Deel Deze Pagina