Hoi, Ik heb wel gebeld naar het ziekenhuis, ik ben nu 5 weken zwanger en ze kunnen nog niet veel zien op de echo. Vind het eigenlijk wel goed zo. Anders zou ik misschien valse hoop krijgen. Ben er eigenlijk wel heel rustig onder. Misschien wel te rustig. Nou ja we moeten gewoon maar afwachten. Temperatuur jij ook?
Hoi meis, Ja ik temperatuur ook, maar we zorgen er vooral voor dat we goed doorklussen hihi. Ik hoop voor je dat ze je snel kunnen gerust stellen!
Zwanger in juni 2008 en daarna helaas niet meer zwanger geweest. Hopelijk gaat het met een beetje hulp wel lukken!
hoi Na mijn ma's was het iedere keer in de 4e ronde raak, en ook bij mijn tot nu toe goed lopende zwangerschappen.
Hoi Sonja, Hartstikke bedankt voor je reactie! Ik hoop dat het dan bij ons ook in de 4e ronde zo mag zijn, want daar zitten we nu in hihi. Goeie zwangerschap gewenst verder!
Hey Ilona, ik heb dit jaar in juli een mk gehad en ben nu terug zwanger in de 5 de ronde, ik wens je veel succes
hier ook een miskraam mee gemaakt. 4 februari dit jaar ging het mis na een zwangerschap van 11 weken. dmv een echo konde ze zien dat het vruchtje al met 7 weken was gestopt met groeien. in mei was ik weer zwanger dmv een hormoon kuur en ben nu ruim 30 weken zwanger.
hoi in april was ik zwanger in de eerste ronde, dat is helaas mis gegaan in juni. toen in juli weer zwanger... bij ons heeft het dus heel snel weer zo mogen zijn. nu gaat het goed, ben bijna 21 weken... hopelijk mag het voor jullie ook snel weer raak zijn!
Hoi ik lees dat jij ook twee keer een mk hebt gehad. Had dat een reden bij jou of was het zoals ze zeggen vette pech. Het vruchtje is gewoon gestopt met groeien bij mij. Ze hadden me gevraagd voor onderzoek te laten doen en of ik dat wil, ik doe het el want kwaad kan het niet, maar ik ga niet wachten met zwanger te raken.Zodra ik eenmaal mijn eerste menst heb gehad dan gaan we weer proberen. Gr Sun Je mag me ook prive mailen hoor.
Hoi Hoi, Ik heb in Juli 2009 MK gehad na 12 wkn, (1e echo met 9wkn en 3 dagen gezien dat vruchtje gestopt was met 7wkn)....1e cyclus gewacht omdat ik veel bloed ben verloren en omdat ik lichamelijk erg uitgeput was. Nu zijn we weer volop bezig en wachten af, klussen wel op de juiste momenten en heb toch maar een gesprek met HA aangevraagd 2 weken geleden. Mogen 15 dec naar de gyn voor een gesprek. Mijn vriend en ik blijven geloven dat het ons toch zelf gaat lukken...maar vind het langzaam wel lang duren. Vandaar gesprek bij de gyn. Meid veel geluk en hopelijk mag je snel zwanger worden, liefs Lilly