Hallo, Ben eergisteren begonnen met bloeden, heb vannacht enorm veel pijn gehad en veel bloed verloren.. Vandaag voel ik me echt ziek eronder. Kan m'n huishouden niet doen. De huisarts adviseerd me ook om nog niet te gaan werken. Hoe lang kan zoiets duren? Ik snap het wel dat het zo is, maar wil graag van alles doen. Liefs E.
Lieve Emmely, Lekker thuisblijven en even aan je zelf denken , het is niet niks wat er gebeurd is ......Sterkte meid ,dikke knuufffff
Heel veel sterkte! Ik ben de 1ste keer een paar dagen thuis gebleven, de 2de keer een week (en dat raad ik ook echt aan!). Je moet lichamelijk en mentaal echt bijkomen.
ik had ook zown domper... ben een weekje thuis geweest En weer begonnen.. afgelopen maand heb ik een harde klap ervan gehad.. waarom?? die week ben je alles van je af aan het zetten.. geen buikje niet zwanger meer maar verwerken van wat er gebeurd is.. is er niet bij neem de tijd..
Ik heb gewoon fulltime gewerkt (mk bij 7 weken, geen curr) en dat vond ik goed te doen. Maar mijn werk is lichamelijk niet inspannend. Geestelijk wel en stressvol, maar die afleiding was voor mij juist goed. Als je wel fysiek bezig bent (winkel, sportleraar, verpleging...) lijkt het me behoorlijk pittig! Wel heb ik 3 weken mijn gehele privé agenda leeggeveegd, dus geen afspraken in de avonden en weekenden. Wel saai, maar gaf mij ruimte voor mezelf. Volgens mij is het echt heel persoonlijk. Luister vooral naar je lijf en doe waar jij je goed bij voelt, dat lijkt me het belangrijkste. Dat huishouden kan echt wel even wachten en misschien kan je partner wat extra doen als dat jou rust geeft. Sterkte!
Dank jullie wel voor de reacties.. Heb me deze week maar ziekgemeld, ook op advies van de dokter. Als a.s. donderdag bij controle alles goed is mag ik langzaamaan weer wat beginnen. Ik vind het zooo lastig! Wil van alles maar ja ik zal er wel even aan moeten toegeven. Jullie ook allemaal sterkte toegewenst! Liefs Emmely
Emmely, ik ben de eerste keer na een week weer gaan werken, maar na een halve dag weer naar huis gegaan, kon het niet aan. nu weer een week bij huis geweest en ga morgen weer proberen, lekker onder de mensen zijn en afleiding hebben, maar zoals ze net zeiden, je voelt het zelf en denk aan jezelf het is niet niks. ik dacht ook altijd oh dat doe ik even maar het doet meer met je dan dat je denkt. sterkte met alles en denk vooral goed aan jezelf liefs babs