Ik ben nog maar sinds kort bezig, maar wil nu echt graag mn ei vinden. Ik gebruik deze ronde nu ook voor het eerst ovulatietesten en ga letten op wit slijm. Maar ik heb gehoort dat je je eisprong ook kan voelen. Hebben jullie je eisprong gevoeld en zoja hoe voelt het en waar ongeveer voel je het?
hoi Sakura, ik ben sinds kort ook aan het ovu testen en op van alles en nog wat aan het opletten. Wat ik in de periode van ei opmerk is in ieder geval rekbaar slijm, ook iets van hoofdpijn en lichte steekjes in mijn onderbuik, vorige maand had ik de steekjes heeeel erg duidelijk, nu heel licht, maar kan misschien nog komen want ik heb gisteren een posi ovu gehad. Wat de steekjes en hoofdpijn allemaal precies betekenen, dus of mijn ei er aan zit te komen, net springt of net gesprongen is, weet ik niet precies, maar ik zie het in ieder geval als de vruchtbare periode. Succes!
Ik voel m'n eisprong nooit, helaas! Ik probeer rond die tijd dat m'n ei zou kunnen zijn om de dag te klussen.
Is een eisprong (indien het voelbaar is) altijd aan de linkerkant? Zo iets had ik ergens gehoord (ja ik heb nooit opgelet bij biologie)
Ik voelde mijn eisprong deze maand kei goed, had KEI veel buikpijn... net alsof je ongesteld moet worden..een dag van te voren negatieve ovu test maar die dag daarvoor kei positief!!
Ik had het niet altijd. Vaak links wel, rechts minder. Dus zo'n beetje de helft van de keren voelde ik het wel. Het was dan even een venijnige pijn in mijn zij. Vaak een kwartiertje daarna nog wat beurs, en dan klaar.
Ohja tuurlijk, hoeft niet alleen links te zijn want (normaal gesproken) zijn er uiteraard 2 eierstokken Ik ben benieuwd of ik dit keer mn ei kan voelen. Als ik terug denk heb ik waarschijnlijk mn ei wel gevoeld vorige keer maar ik dacht dat mn eisprong ervoor al was dus heb geen aandacht eraan besteed. Erg lastig als je normaal gesproken ook al vaak steken in je buik hebt om het dan te onderscheiden van elkaar
Had gister een positieve ovulatie-test en mijn tepels begonnen gevoelig te worden. Vandaag heb ik gevoelige/pijnlijke tepels en telkens krampjes en steken in mijn onderbuik die tevens ook gevoelig is (neem aan dat mijn ei bijna springt of al gesprongen is). Dit zijn mijn symptomen en die voel ik elke maand vanaf dat we bezig zijn alleen de ene keer heviger dan de andere keer. Maar weet niet of de steekjes links of rechts zijn
Hay! Ik heb ook inderdaad vanaf de peride dat mn ei ong. Kan komen erg gevoelige borsten! Eerste ronde dacht ik.. Zooo das een goed teken haha dacht zwanger te zijn maar dat was dus mn ei