Ik heb in mei een MA gehad, wie weet is het deze ronde raak. Maar ik probeer me er niet meer zo aan vast te klampen...
Ik was na mijn miskraam in september gelijk weer zwanger in oktober, geen menstruatie afgewacht, helaas weer een miskraam geworden. Maar dat je erg vruchtbaar bent na een mk is bij mij wel het geval. Ik heb mijn lesje wel geleerd en wacht nu echt even een ongesteldheid af zodat alles echt helemaal schoon is, en ivm termijnduidelijkheid ook. Hoop dat de vruchtbaarheid dan ook nog hoog is. Ik heb toch een gevoel dat we te snel verder zijn gegaan. Of de tweede miskraam te maken heeft gehad met de eerste weten we natuurlijk niet zeker, maar ik heb nu mijn ei maar durf hem gewoon nog niet te gebruiken ( bloeden van tweede miskraam is vorige week gestopt) Ben benieuwd hoelang het duurt voordat we zwanger zijn weer, we gaan in januari weer van start... We zijn 6 maanden bezig voor een 2e kindje, en twee keer zwanger geweest. Zwanger worden lijkt niet zo een probleem maar het "vasthouden" wel :-S Ik hoop dat je snel een positieve test mag hebben en een goede echo!
Ronde 5: zwanger --> miskraam Ronde 11 (ronde 6 na mk) zwanger --> miskraam Ronde 18 (ronde 7 na mk) zwanger --> miskraam Ronde 22 (ronde 4 na mk) zwanger --> miskraam Zwanger word ik wel, het gaat daarna alleen niet goed
Hier duurde het de eerste keer een maand of 6 om zwanger te raken, dit eindigde in een miskraam. Toen 6 maanden later weer zwanger en dit ging goed.. Bij nummer 2 in de tweede ronde en 3 was het in de eerste ronde raak.