Hoe lang na miskraam zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Proutobe, 8 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naatasja

naatasja Fanatiek lid

17 jan 2012
    1.003
    71
    48
    Enschede
    April miskraam gehad, tot op heden niet weer zwanger geworden (zit nu op wachtbankje)

2. Elyn

Elyn Actief lid

3 feb 2013
    103
    0
    16
    NULL
    Overijssel
    Ik heb in mei een MA gehad, wie weet is het deze ronde raak. Maar ik probeer me er niet meer zo aan vast te klampen...

3. Marlee16

Marlee16 Actief lid

17 mrt 2016
    473
    67
    28
    Ik was na mijn miskraam in september gelijk weer zwanger in oktober, geen menstruatie afgewacht, helaas weer een miskraam geworden. Maar dat je erg vruchtbaar bent na een mk is bij mij wel het geval. Ik heb mijn lesje wel geleerd en wacht nu echt even een ongesteldheid af zodat alles echt helemaal schoon is, en ivm termijnduidelijkheid ook. Hoop dat de vruchtbaarheid dan ook nog hoog is. Ik heb toch een gevoel dat we te snel verder zijn gegaan. Of de tweede miskraam te maken heeft gehad met de eerste weten we natuurlijk niet zeker, maar ik heb nu mijn ei maar durf hem gewoon nog niet te gebruiken :D ( bloeden van tweede miskraam is vorige week gestopt) Ben benieuwd hoelang het duurt voordat we zwanger zijn weer, we gaan in januari weer van start...
    We zijn 6 maanden bezig voor een 2e kindje, en twee keer zwanger geweest. Zwanger worden lijkt niet zo een probleem maar het "vasthouden" wel :-S
    Ik hoop dat je snel een positieve test mag hebben en een goede echo!

4. oktober91

oktober91 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.121
    398
    83
    Hier helaas al bijna 13 maanden na miskraam en nog niet zwanger tot ons grote verdriet:(

5. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Hier al 2 jaar na miskraam en ook nog niet zwanger :(

6. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Ronde 5: zwanger --> miskraam
    Ronde 11 (ronde 6 na mk) zwanger --> miskraam
    Ronde 18 (ronde 7 na mk) zwanger --> miskraam
    Ronde 22 (ronde 4 na mk) zwanger --> miskraam

Zwanger word ik wel, het gaat daarna alleen niet goed

7. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hier duurde het de eerste keer een maand of 6 om zwanger te raken, dit eindigde in een miskraam. Toen 6 maanden later weer zwanger en dit ging goed.. Bij nummer 2 in de tweede ronde en 3 was het in de eerste ronde raak.

Deel Deze Pagina