ovulatie inductie dmv clomid

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Nikki25, Feb 23, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nikki25

Nikki25 Actief lid

Aug 12, 2021
    272
    228
    43
    Female
    Hoi iedereen,

Ik ga volgende cyclus beginnen aan ovulatie inductie. Gisteren kreeg ik een echo en ze willen deze cyclus nog wel een kans geven.
    Alleen ik heb nu 2 rondes clomid 50 mg meegekregen. waarbij ik verder helemaal geen controles krijg, dus geen metingen of iets. Nu lees ik allemaal spookverhalen op internet dat het ook kan dat je veel meer eitjes krijgt dan 1 of 2 en normaal checken ze dat dus. In het ZH zeiden ze dat die kans heel klein is..
    Is er iemand die ook clomid heeft genomen zonder controles? Ik vind het best wel spannend allemaal, omdat zwanger raken bij mij niet echt het probleem is.. behalve dat ik dus te onregelmatig een eisprong heb, waardoor de timing wat moeilijker is en ik nu al anderhalf jaar bezig ben dat toch ook wel gaat vreten als je nooit een normale cyclus hebt.

Ik hoop dat ik wat positieve verhalen met clomid 50 mg kan horen!

2. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

May 7, 2019
    23,662
    27,307
    113
    Female
    Ik heb met clomid 50 nooit meer dan 2 rijpe eitjes gehad :)
    In principe was het zo dat ze alleen eerste ronde wilden opvolgen. En daarna mij los lieten :)

Maar ik ook een luteale fase defect erbij dus heb ook ovitrelle nodig en dan moet je wel een echo hebben. Maar ik kan zo zeggen: joh deze ronde geen ovitrelle,, dan krijg ik ook geen echo :)

Ik heb 4 goede eisprongen gehad met clomid, nu ronde 5. Nooit op hoeven hogen ook

3. Nikki25

Nikki25 Actief lid

Aug 12, 2021
    272
    228
    43
    Female
    Ja ik vind het opzich ook prima dat ze me niet de hele tijd volgen hoor. maar ik weet nu helemaal niet veel natuurlijk! Mijn lf is voor nu wel goed (11-12 dagen) dus hoop dat dat zo blijft en dat het inderdaad wel echt max 2 eitjes zijn die straks gaan groeien. :)
    maargoed eerst nog de laatste natuurlijke eisprong afwachten, ze dacht dat die toch wel ergens eind deze week moest komen (gister 14 mm) dus misschien is de stress erom wel helemaal niet nodig.

Share This Page