Hallo, Deze keer weer voor eerst eiprong na miskraam in januari, maar was relatief laat in de cyclus. De ovulatiedag is nu 8 dagen geleden en ik heb al div. zwangerschapskwaaltjes. Vanwege mijn miskraam wil ik deze zwangerschap de beste kansen geven en onwijk al de hele carnaval alle alcohol, just i n case...maar volgende week ga ik op vakantie samen met familie. Wil dan wel weten waar ik aan toe ben. Maar ik wil me er ook niet op kapotstaren. Want kan gewoon toch misgaan. Wanneer kan ik het beste testen, wat is jullie ervaring?
Om het nog een beetje moeilijker te maken: een dag of 10-14 na de innesteling kun je testen: vanaf dan wordt er HCG geproduceerd, (dat doet de placenta), en als dat een paar keer verdubbeld is, kun je dat dus met een test aantonen. Ik testte beide keren omgerekend pas 2,5 week na innesteling positief: zit dus blijkbaar laag in HCG-waarden. Als je het zo vroeg mogelijk wilt weten, is iig de Krduivat 2 voor 5 euro erg gevoelig.
Bedankt, Ik weet niet of ik het al heel vroeg wil weten omdat het dan nog zo vaak mis kan gaan. Maar maakt het wel duidelijker mbt bijv alcohol drinken en zo. Ik kan op dag van vertrek dus testen. Hopelijk is 'ie positief Hmmm, tja, hoe ga ik aan mijn moeder en zus verkopen dat ik de 10dgn durende vakantie niets kan drinken? Dat wordt al vroeg vertellen, denk ik.