hoe lang na posi ovtest tempstijging??

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Anna84, Aug 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    1,011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Hoi dames,

Even een vraagje..gisteren en eergisteren had ik een posi ovu test..Vandaag weer nega..maar m'n temp is nog niet omhoog..Hoe lang duurt dat ongeveer..Ik weet dat een posi test aangeeft dat je ei zo'n 12 tot 48 uur na de test gaat springe..ik weet ook dat je temp pas stijgt ná de eisprong..maarre..hoelang zit hier dan tussen?? Iemand ervaring??

Liefs,
    Anna

2. Mijs

Mijs Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,710
    0
    0
    Misschien vandaag je ei, dan stijgt je temp morgen

3. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Bij mij stijgt m'n temperatuur meestal de dag na de positieve ovulatietest. Soms zit er echter een dag tussen, zoals bij jou nu. In principe kun je ervan uitgaan dat je temperatuur morgen hoog is!

4. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    1,011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Thanx!! Nou, dan wachten we effe af wat morgen brengt..

5. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    1,011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Nou..uhm..mijn temp is zelfs nog lager dan gisteren en eergisteren..Kan dit uberhaubt wel?? Of heb ik gewoon 2 valse ovutesten gehad??:(

Ik begrijp er echt geen bal van..

Iemand ervaring??

Liefs,
    Anna

6. berbel

berbel Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    2,800
    96
    48
    Waarschijnlijk springt hij dan vandaag.
    Bij mij springt hij meestal de 2e dag na positieve ovutest.
    Welk merk testen heb je?

7. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    1,011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    ovutesten van kruidvat..Ik heb wel eens gehoord dat ze wel eens vals positief zijn, maar 2 dagen achter elkaar lijkt me dan toch wel een beetje stug..
    (vooral omdat ie gisteren weer gewoon nega was..)
    Moet ik vandaag toch nog maar effe aan de klus ;) haha..

Liefs,
    Anna

8. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    De ovutesten van kruidvat zijn echt troep. Hoor wel eens verhalen van vrouwen die hun hele cyclus positieve ovutesten hebben bij die van kruidvat!

9. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    1,011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    hmzz...Mocht ik door moeten na september, moet ik dan toch maar andere gaan kopen..welke adviseren jullie?? (ik hoop trouwens nog steeds wel dat mijn ei vandaag toch echt gesprongen is! Zit inmiddels alweer op dag 18..)

Liefs,
    Anna

10. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Ik geloof dat die van sensitest heel goed zijn, maar heb ze zelf nooit gebruikt (alleen van horen zeggen dus)

11. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    2,746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ik gebruik ze van matCare, gisteren dikke positest, ei gevoeld. En vandaag temp-stijging.

12. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    Haai, ik heb hetzelfde probleem ;)

Ik heb ovutesten van Sensitest en had eergister een positest. Er vanuit gaande dat je eisprong de dag erna is zou mijn tem vandaag omhoog moeten zijn. Maar helaas nog niet.

Wacht morgen maar af. Maar het zou natuurlijk kunnen dat de temp dan pas omhoog is. Na de positest is het 12 tot 48 uur. Dus dan zit je al aan die dagen.

Succes!

Liefs esther

13. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    1,011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Heej Esther,

Ik heb vandáág pas een tempstijging, dus ik ga er eigenlijk vanuit dat mijn ovutesten vet vals waren!..De ovutesten waren positief op 16 en 17 aug..en vandaag is het de 27e!! Ik ga gewoon niet meer met ovutesten werken denk ik..Ik houd het wel op tempen!!

Jij ook veel succes!!

Liefs,
    Anna

14. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    Hai Anna,

Hebben ze eerder bij jou wel gewerkt? Ik weet het ook niet meer wat ik nou moet aanhouden. De positesten waren op dag 17 en 18 van mijn cyclus. Ben benieuwd of er nog verandering in komt.

Ik ga volgende week vrijdag naar de gynacoloog omdat ik dan de medische malle molen inga i.v.m. pcos. Hoop dat zij me meer duidelijkheid kan geven over mijn temkaarten.

Liefs esther

15. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    1,011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Heej Esther,

Daar heb ik eigenlijk geen idee van..Het was de derde keer dat ik ze gebruikte, maar ik doe pas sinds twee maanden tempen..Ik dacht het in m'n vorige tempkaartje ook weer terug te zien (dat ik toch een late eisprong had), maar nu ben ik weer aan het twijfelen geslagen, omdat na 2 dagen verhoging in m'n temp, ik toch weer terug gezakt ben..Ik snap er echt de ballen niet meer van!!

Ik ben benieuwd wat de gyn te zeggen heeft..ben je al lang bezig?

16. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    Ik ben inmiddels een jaar bezig. Ik snap en nog steeds niets van haha, mijn temp kaarten zijn ook zo vaag. Vandaag licht roze afscheiding met wat slijm. Een vrouwenlichaam is zo raar he ;)

Share This Page