Hallo dames Denk dat mijn onderwerp hier het beste past. Wij hebben een kanjer van een zoon van 9 maanden oud. Hij is ons IVF-wondertje. Het ontbrak mij aan een eisprong, en zaad van vriend was wel goed, maar niet veel. En ik verdenk ons van een soort match probleem, maar dit word niet getest bij ons in het ziekenhuis. Na 11 maanden clomid, 2 keer IUI was het de eerste ronde IVF raak! Super dus. Maar... nu gaan we denken aan de toekomst, als we een 2e zouden willen. Zouden we dan weer het hele traject doormoeten. Misschien weer eerst clomid.... Veel mensen zeggen, misschien komt de 2e spontaan. Hier reken ik niet op. Mijn cyclus is zeer onregelmatig, en ik verwacht dat ik nog steeds geen eisprong heb. Ik heb nu zoiets van als Tijn kan lopen zo'n beetje ( hij kan nu nog niet eens kruipen hihi) dan gaan we wel weer eens naar de gyn voor een orienterend gesprek over de gang van zaken voor een broertje of zusje. Maar was erg benieuwd naar de ervaringen hier. Zijn er uberhaulpt meiden die hier ervaring mee hebben? Liefs, Esther
He! Fijn dat je zo van je kindje kan genieten en dat je de MMM zodanig een plekje hebt kunnen geven dat je aan een tweede kan denken! Ik denk dat het proces bij iedereen en in elk ziekenhuis anders is. Hoe het gaat lopen voor jullie kan ik dus niet zeggen...wel kan ik vertellen hoe het bij ons ging. Na ICSI onze zoon gekregen. Na een jaar mag je in ons ziekenhuis weer komen. Voor de tijd dus al gebeld, om extra lang wachten te voorkomen konden we met een maand of 9 - 10 o intake komen. Wij hadden nog cryo's, daar was geen wachtlijst voor dus precies toen Ruben 1 werd begon ik met de eerste cryo behandeling (toeval hoor!). Toen onze 3 cryo's op waren konden we meteen door voor een nieuwe ICSI. Daar zitten we nu vol in. Bij ons is de aard heel slecht zaad en ICSI de enige optie. Dat ligt wellicht anders dan bij jullie. Bel je ziekenhuis gewoon! Zij kunnen je vast meer vertellen. Heel veel succes en geniet lekker van je wonder! Elmo