Vandaag weer langs de gynocoloog geweest voor de uitslagen van mijn HSG onderzoek en schuim echo,ik heb aan 1 eileider een verdikking en krijg dus een kijk operatie in augustus. Dit was enorm schrikken omdat ze eerste instantie zeide na de onderzoeken dat alles er goed en rustig uit zag maar ik kreeg van de gynocoloog tehoren dat meerdere vrouwen dit wel hebben dus ze gaan met de kijk operatie kijken of ze dit kunnen verhelpen. Ben nog niet begonnen met temperaturen en denk dat ik het ook ff laat voor wat het is moet donderdag of vrijdag ongesteld worden en daarna ff alles op een laag pitje.
Dat is knap klote... zou het kunnen dat je hierdoor nog niet zwanger bent? Of zeg ik nou iets doms? Lijkt me namelijk raar om anderhalf jaar telkens aan dezelfde eierstok de eisprong te hebben.
Even inbrekend, ja dat kan heel goed. Veel vrouwen hebben een dominante eileider. Ik heb hem bij mij bijvoorbeeld nog nooit rechts iets zien produceren (veel monitoring bij kliniek). Links is bij mij dus echt zwaar dominant.
Klopt,Dat is de reden waarom het nog niet is gelukt,ja ben heel erg geschrokken van de uitslag en voel me zo klote nu pff maar komt goed we blijven positief
Ik wist niet dat er een "voorkeurs" eierstok was. Weer wat geleerd. Ik vind het echt klote voor je Hailey. Ik hoop dat ze je goed kunnen helpen. Wel jammer dat je 1,5 jaar voor niks geprobeerd hebt.
Wis ik ook niet trouwens,zo kunnen we van elkaar weer wat leren op deze manier toch. Ja eigenlijk ben ik de hoop wel beetje verloren nu.. ik weet dat er vrouwen zijn die het erger treffen.. maar momenteel ben ik echt een hoopje ellende hoor..voel me zo alleen en onbegrepen,Alleen maar huilen en malen ik heb geen vriendinnen meer omdat die me hebben laten vallen en miss het gewoon om met iemand tepraten over dit soort dingen..ik heb 2 weken na me operatie ook nog is me praktijk examen voor me rijbewijs dus het is me ff allemaal teveel geworden..lastig dit allemaal
Als iemand zonder moeite zo zwanger wordt, die begrijpen dat niet als het bij een ander niet lukt. Je krijgt van die adviezen waar je niks mee kunt. Ik ken het verhaal. Heel eerlijk ben ik blij dat de gyn mij toen een goede tip gaf, want zonder die tip was ik waarschijnlijk nog aan t proberen. Die vriendinnen waren geen echte vriendinnen als ze je zo makkelijk laten vallen. Maar het is inderdaad eenzaam als je met niemand hierover kunt praten. Ik heb "gelukkig" 1 vriendin (die er jaren over gedaan heeft), meerdere vriendinnen met vruchtbaarheidsproblemen en een paar collega's die het wel begrepen en daar kon ik ook terecht. Zonder hen was het denk ik zwaar geweest.
Sterkte @Hailey2016, wat akelig dat je er zo alleen in staat. En ja, er zijn altijd mensen die het erger hebben en langer wachten etc. maar dit is jouw verdriet en dat mag er zeker zijn na anderhalf jaar geen resultaat en dan ook nog dit nieuws er bovenop. Hopelijk lost de kijkoperatie het probleem op en mag je snel daarna ook zwanger zijn. Ik wist het ook niet, vroeg er naar bij gyn omdat het bij altijd links is, zij vertelde het.
Hè vervelend zo'n uitslag. Ben benieuwd wat ze vinden. Overigens kun je met 1 eileider ook nog zwanger raken dus ik zou de hoop niet opgeven (makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk) Begrijpelijk dat het hard aankomt maar hopelijk kan je het even laten bezinken en dan toch positief proberen verder te gaan in het traject!
Ik heb er ook voor gekozen om na de operatie er voorloopig niet meer mee bezig tezijn. Dit breekt me echt dus baby wens is voorloopig gestaakt