Ben nu 7,5 week zwanger. Sinds vannacht erg vervelend gevoel in buik. ( geen pijn maar zeurderig) en echt water diarree. Sinds vanmiddag heb ik steeds bij het plassen een druppel bloed. Ook zit er wat roze in mijn ondergoed. Betekent dit dat ik een miskraam ga krijgen?
klinkt meer als een buikgriep, en door het poepen kan er een adertje geknapt zijn in de baarmoedermond. Is het helderrood bloed of bruin? Heb je menstruatiekrampen? Bloedverlies hoeft geen miskraam te betekenen. in 50% van de gevallen gaat het gewoon goed. Ik zou me, zolang het bloedverlis niet erger word niet al teveel zorgen proberen te maken. En ik weet het, dat is ONTZETTEND moeilijk.
1 druppel is niet erg, zodra je echt hevig bloedverlies krijgt met krampen is het veelal het begin van een miskraam. Ik denk dat dit van de diarree klachten komt.
Ik heb ook waterdunne ontlasting gehad rond 7,5 week. Ik had steeds een paar druppeltjes bloed maar dat kwam omdat mijn anus helemaal kapot was van het vele afvegen (excuses voor de ranzige details haha)
Hoi Kwebbelsnoes, bedankt voor je antwoord! Mijn waterdiarree is in de ochtend gestopt. Wel heb ik vandaag elke keer dat ik moet plassen wat druppeltjes bloed.
Het is vandaag een miskraam geworden. Ik voelde het warm tussen mijn benen worden, vlug naar toilet gelopen, heel veel bloed, geen krampen, wel bloedstolsels zo groot als knikkers, opeens kreeg ik soort van persdrang. Hierna ben ik het vruchtje verloren. Ik heb deze gelukkig op kunnen vangen. Morgen ga ik het begraven bij het graf van mijn vader.
Heel veel sterkte! Ik weet wat je door maakt. Wij hebben afgelopen week onze 4e miskraam gehad..... Fijn dat je kleintje een mooi plekje kunt geven.
Ikje hier, zag dat mijn vraag gekoppeld is aan deze, maar nog geen reactie. Voel me raar en onzeker, als het geen miskraam is, is het heel erg welkom. Na 8 jaar geleden, al wat verloren te zijn.