Embryo te weinig gegroeid na terugplaatsing (cryo)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mar75, 20 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mar75

Mar75 Actief lid

30 dec 2012
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie heeft hier ervaring mee?

Op 16 april is er een cryo teruggeplaatst.

Na drie prachtige zwangerschapstests was vandaag dan eindelijk de dag van de echo. Er waren twee vruchtzakjes te zien. Dit terwijl er 1 cryo teruggeplaatst is. Spontaan verder gedeeld. De arts keek snel naar beide. Eentje was geen hartactie in te zien. De andere wel. We wilden al opgelucht ademhalen toen de arts met een vervelende mededeling kwam... Dit embryo heeft dan wel een kloppend hartje maar loopt precies een week achter in groei. De arts gaf aan dat dit weinig kans had en dat we rekening moesten houden met het ergste. Volgende week hebben we weer een echo om te zien wat dan de stand van de groei is.

Heeft iemand hier ervaring mee en kan/wil deze ervaring delen?

Ik ben zo van mijn stuk gebracht vandaag.... Het lijkt wel of mijn zwangerschapskwalen ook minder zijn dan bij de vorige twee succesvolle zwangerschappen. Ik maak me zorgen en heb veel verdriet.....

2. Annemar

Annemar Actief lid

7 feb 2015
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat een klap voor je zeg. Onzeker nu ook en heel spannend. Helaas kan ik je er niet mee helpen..... Hoop dat je over 1 week alsnog goed nieuws krijgt. Sterkte in ieder geval

3. Mar75

Mar75 Actief lid

30 dec 2012
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt Annemar! Die onzekerheid is killing....

4. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Mijn ervaring met groeiachterstanden is dat het eigenlijk altijd miskramen worden, maar ik ben niet zo'n best voorbeeld :(
    Er is een kleine kans dat het een diapauze is geweest. Dan stopt het vruchtje een paar dagen met groeien en begint dan ineens weer. Google die term maar eens.
    Sterkte met afwachten. Dit is echt killing.

5. Mar75

Mar75 Actief lid

30 dec 2012
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt Marjol... Het wachten is verschrikkelijk! Wachten met testen is een hel maar wachten op dit voelt veel erger.
    Ik ga zoeken op internet. Het ziet er dus niet zo goed uit voor ons...

Deel Deze Pagina