weeen, 2 cm ontsluiting maar lange baarmoederhals

Discussie in 'De bevalling' gestart door denis, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denis

denis Lid

2 mei 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben op dit moment 39 weken zwanger. Zaterdag avond begonnen de weeen, bij ongeveer 6 minuten zijn we naar het ziekenhuis gegaan. Daar bleek ik 2 cm ontsluiting te hebben, maar de baarmoederhals was nog lang. Om 5.00u 's nachts hielden de weeen er mee op, al die tijd was er niets veranderd, dus we konden weer naar huis. Gisteren om 1800u begonnen weer de weeen, dus weer naar het ziekenhuis. Helaas nog steeds een lange baarmoederhals en 2 cm ontsluiting, na 1 uurtje stopte de weeeen er weer mee.
    Nu rommelt er wat in mijn buik, maar is er niet echt sprake van weeen. Wel heb ik wat bruinige afscheiding.
    Heeft iemand dit ook zo meegemaakt? wat staat mij nog te wachten? hoelang kan het nog duren? Heeft iemand tips om alles wat meer te bevorderen?

dit is mijn derde zwangerschap, zou dan dus wel denken dat ik weet wat ik moet voelen.

Groetjes Denise

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Bruinige afscheiding kan door het toucheren. Dan wordt er soms een adertje geraakt in de baarmoedermond. Kan geen kwaad verder..

Mijn VK zei dat bij een 2e/3e zwangerschap de kans op rommelen groter is. Die ontsluiting hoeft ook niet perse te komen door deze weeen. Misschien was die er ook al voor de eerste nacht?
    Succes met afwachten!

Deel Deze Pagina