Voorweeën

Discussie in 'De bevalling' gestart door Elfjesbos, 4 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elfjesbos

Elfjesbos Lid

25 jun 2011
    29
    0
    0
    MAMA
    Belgie
    Hoe lang kunnen voorweeën aanhouden? Ik heb ze al sinds vorig weekend! Ondertussen 2cm ontsluiting - slijmprop verloren... Na vaginaal onderzoek ben ik gisteren redelijk wat bloed verloren! Gisteren waren ze zooooooo ontzettend pijnlijk dat ik er zeker van was dat het was begonnen... en plots waren ze weg...
    Ik wordt er een beetje :( van.
    Liefs

Oh ja, het zijn echt voorweeën, niet gewone harde buiken... want die heb ik al sinds 15 weken zwangerschap.

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik heb zo doorgelopen tot 41 weken..Had voorweeen vanaf wk 38,en ook toen al 2cm ontsluiting...Na strippoging met 40wkn ook bloedverlies en erge kramp maar uiteindelijk pas met 41 wkn rond bevallen.. Weet niet hoe ver je bent? Succes meis!

3. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Ik heb al vanaf week 30 af en toe voorweeën.... Heb me laten vertellen dat je daar rustig tot 42 weken mee kunt doorlopen.

4. Nofje

Nofje Lid

15 okt 2010
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm ja hier precies hetzelfde... Krampend gevoel.. ook al 2 cm ontsluiting en beetje bij beetje slijmprop kwijt aan t raken.... Maar nog geen idee wanneer het nu echt gaat beginnen... pffff

5. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Ik kreeg pas last van voorweeen 2 dagen voordat ik ging bevallen dus op donderdag vk kwam en ik zat nog potdicht.
    Dag van te voren dus op woensdag mijn slijmprop verloren en zaterdags bevallen van me zoon.

Deel Deze Pagina