Heee Sanne! Ik ken jou nog van een vorig groepje! Leuk Dag 22.. spannend! Zoals je ziet heb ik 38 dagen moeten wachten tot mijn eerst menstruatie. We wachten deze ronde nog even af en dan gaan we er eindelijk voor! Zijn jullie ook al "bezig" ? xliefs
Hoi pioenroos, Wij verschillen qua timing precies 1 maand: 4 maart ging mijn spiraal eruit. Echt proberen is een groot woord als je niet weet waar je aan toe bent. Ik doe geen ovulatietesten maar we klussen wel onveilig, dus het komt zoals het komt. Daarbij is m'n vriend een week voor z'n werk weg geweest, dusjah de kans is nihil. Achteraf gezien hadden wij misschien ook beter 2 maanden gewacht op een normale cyclus, want nu heb ik allerlei symptomen waarvan m'n vriend en ik zeggen dat ik ze inbeeld. Maar ik zit er wel mee en denk er constant aan. (Draaierig, gevoelige borsten,...) We wachten maar, 7 april moet ik op jaarlijkse controle bij de tandarts ze wilt dan foto's maken. Dus ik hoop dan duidelijkheid te hebben.
heee Sanne, Wat leuk dat we precies 1 maand verschillen Precies komt zoals het komt. Wij gaan ook geen ovulatietesten gebruiken etc. we zien het wel Hoe bedoel je dat je voor de tandarts duidelijkheid heb?
De foto's (rontgen) zijn schadelijk als je zwanger bent. Maarjah vanaf hoeveel weken zwangerschap dat schadelijk is weet ik niet. Wachten wachten wachten