Hoe lang naweeën?

Discussion in 'Na de bevalling' started by Lexie74, Feb 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    Hallo dames,

Hoe lang hebben jullie last gehad van naweeën en/of pijn in de onderbuik na de bevalling?
    Ik heb nu soms nog dat ik echt de baarmoeder voel samentrekken, met name tijdens het voeden (BV).
    Ik vroeg me af hoelang jullie daar last van gehad hebben.

2. lizab

lizab Fanatiek lid

May 7, 2007
    3,467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Bij mij waren de naweeen de eerste dagen echt nog gevoelig, en nu voel ik tijdens de bv wel dat het aan het samentrekken is, alleen echt heel erg gevoelig is het dus niet meer.

3. sabrina27

sabrina27 Actief lid

Aug 21, 2006
    279
    0
    0
    bij de 1ste had ik het maar een paar dagen
    bij de 2de had ik hele heftige naweeen vooral de 1ste dagen moest ik ze zelfs wegpuffen intotaal had ik er wel 2 weken last van gehad
    en de 3de ook een paar dagen flink en daarna heel soms een klein beetje kramp

4. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Bij de eerste had ik tot 3 dagen erna naweeén, wel vervelend

5. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    1,004
    0
    0
    Ik heb de eerste twee dagen naweeen gehad en nu soms ook nog wel. Misschien ook omdat de bevalling bij mij heel snel is gegaan (2,5 uur) en deze gepaard ging met pijnlijke rugweeen.

6. susan28

susan28 Bekend lid

Jan 17, 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    jeetje, ik heb helemaal geen naweeen gehad. wel 20 uur in de 'gewone'ween gezeten. misschien daarom? wel heb ik nog steeds wat buikpijn als ik hoest of nies

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Ik heb ook helemaal geen naweeen gehad en bij de bevalling zo'n 6 uur weeen gehad, ze vonden het dus wel raar dat ik geen naweeen had. Baarmoeder zat wel weer snel op z'n plek en het bloedverlies was ook snel minimaal. Ik heb echt heel veel geluk gehad met de bevalling en de kraamtijd.

8. Jana

Jana Actief lid

Dec 28, 2006
    347
    0
    0
    Ik voel tijdens het voeden soms nog steeds mijn baarmoeder samentrekken! Echt pijnlijke naweeën heb ik alleen in de eerste week gehad.

Share This Page