Hallo dames, Ik heb een leuke vriendinnen club van 6 dames incl. mijzelf. Wij spraken in het begin vaak af sowieso elke zaterdag drankje doen. af en toe aanhang mee om ergens te eten. Ook vaak winkelen, biosje, naar de sauna etc. Nu ik samenwoon met mijn lieve mannetje , mijn werk heb en ook in die shit MMM zit heb ik daar niet meer zo'n behoefte aan. Ik vind 1 x per maand nu ook prima. en wat vaker bellen etc. Echter dat vinden hun veel te weinig En ik wil ze ook niet kwijt!! Ik ben erg benieuwd hoe vaak jullie met vriendinnen / vrienden afspreken... Liefsssssss
Het liefst elke week! Helaas vanwege afstand niet mogelijk Dus nu zeker 1-2 keer per maand en dan gelijk groot deel van de dag, anders had het eens per week geweest en dan 2-3 uurtjes En 1-2 keer per jaar weekendje logeren.
Bij mij zijn de mannen van mijn vriendinnen ook vrienden geworden met mijn man. Ik zie het dus niet meer als vriendinnenclubje, maar gewoon als vriendin + partner. En dan gaan we met zijn 4-en wat leuks doen. De ene week met stel zus en de andere week met stel zo. Ik heb niet zo veel behoefte om nog met een meidenclubje dingen te doen. Als we al met meer meiden zijn dan zijn de mannen er vaak bij, en zo vind ik het het leukst!
Ik heb sinds de middelbare school een vriendinnengroep van 9 meiden. Sinds dat we zijn gaan studeren woont iedereen verspreid door het land en zien we elkaar veel minder. Nu hoogstens nog een keer met verjaardagen (en dan komt het eigenlijk nooit voor dat we er ook allemaal zijn) en tijdens ons jaarlijkse weekendje weg (hoewel ik merk dat dit ook steeds vrijblijvender wordt en we de laatste 2 jaar al niet meer compleet waren). We hebben nog wel een gezamenlijke groepasapp, maar dat was het dan verder ook wel qua contact. Gelukkig heb ik met 2 meiden nog altijd een hechte vriendschap. Zij wonen als enigen ook nog bij mij in het dorp. Daarnaast spreek ik nog regelmatig af met 2 anderen die iets verderop wonen. Gelukkig in de loop der jaren weer nieuwe vriendschappen opgebouwd dus hier geen gebrek aan sociale contacten
Hier dan maar 1 vriendin. Maar we zien elkaar als het uitkomt. Soms weken niet, en dan weer heel kort op elkaar. Heb niet zo`n behoefte om een vaste dag te hebben om elkaar te zien. Wordt het zo`n verplichting.
2 ervan zie ik bijna elke dag wel op school. maar in onze vrije tijd iets leuks doen met meiden onder elkaar doen we ongeveer 1x per 2 maanden. met de kindjes erbij iets vaker. meestal in de vakanties altijd wel een keer of zomaar eens op een zaterdag ofzo
Ik zie mijn zusje (is mijn beste vriendin) meerdere malen per week. Verder heb ik een vriendin die ik een keer per week zie. Samen met deze vriendinnen hebben we een vriendinnengroepje. We zien elkaar denk ik om de maand. Soms vaker. ik heb nog een vriendin en die zie ik minimaal een keer per maand. En verder nog wat vrienden en vriendinnen die ik sporadisch zie.
Hier elke vrijdag vriendinnenavond, elke week bij een ander. Ik ga niet elke week, want ik heb een man en kinderen. Veel vriendinnen zijn vrijgezel, of hebben nog geen kinderen.
In de zomer vaker dan in de winter, tegenwoordig meestal verjaardagen of spontaan ('s morgens) verzonnen bbq's of amerikaanse etentjes Vroeger spraken we elke zondag af, maar nu hebben de meesten kindjes dn drukkere levens. Mijn vriendinnen zijn trouwens allemaal mannen 😄 wasr tegenwoordig vrouwen en ook mannen bijgekomen zijn.... Dus hier (gelukkig) niet winkelen en high tea-en, maar gewoon biertje drinken en bbqen. Nee hoor, ik heb ook geen behoefte aan ieder weekend 'vastzitten'.
1 x in de maand en dan echt met een groepje van 5 dit doen we al heel erg lang elkaar afzonderlijk zien we wel vaker dat is ook makkelijker plannen
Hier zie ik twee goede vriendinnen minimaal 1 keer per week. Maar dat komt omdat we samen sporten. Daarnaast proberen we minimaal 1 keer per maand een middag af te spreken en dat lukt eigenlijk altijd heel goed ondanks dat we alledrie in een andere stad wonen en ook alledrie een hele drukke en onregelmatige baan hebben.
Minimaal 1x per maand gaan we uit eten, maar mijn allerbeste vriendin en twee andere hele goede vriendinnen kan ik ook wel eens een aantal dagen achter elkaar mee afspreken als dat zo uitkomt. Kan je geen compromis sluiten dat jullie elke twee weken dan afspreken? Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken om mijn beste vriendin maar 1x per maand te zien! 😕
Ik ken het gevoel van de ts! een vriendin doet daar niet moeilijk over, als we elkaar een paar weken niet zien is het prima. En soms komt t uit dat ik dr wat vaker zie. maar een andere wil echt iedere week het liefst afspreken, terwijl ik daar echt geen puf voor heb...
Ik zie mijn vriendinnengroepje 2 keer in de maand. Ik heb het druk met mijn gezin en studie, zij studeren ook allemaal maar hebben geen gezin, dus zij zijn wat flexibeler en zien elkaar wel vaker. Ze geven soms wel aan mij te missen, maar snappen mij volkomen. In de vakanties zie ik ze wel vaker
Met de hele club bij elkaar komt niet ZO veel voor, in de zomermaanden meestal 1/2 keer per maand ofzo. Maar onderling zien we elkaar wel regelmatig en we appen/facebooken veel. Dus wat mij betreft goed zo. We hebben trouwens ook allemaal wel "apart" vrienden en vriendinnen, en die zie en spreek ik tussendoor ook natuurlijk. Nee geen gebrek aan sociale contacten hier, haha!
Ik zie mijn beste vriendin wel bijna wekelijks even. Mijn zus elke twee weken wel. Goede vriendin één keer per maand en daarnaast nog twee vriendinnen wel één keer per kwartaal. En nog wat eet groepjes variërend. En whatsappen heeeel vaaaak haha.
Ik ben wel een beetje jaloers.. Ik heb nooit een vriendinnen groepje gehad.. Of wel gehad maar dat is uit elkaar gevallen. Ik heb wel losse vrienden maar die zie ik 1 x in de zoveel tijd.. Zou wel eens een hele goede vriendin willen hebben. Het probleem bij mij is dat ik echt met jan en allemaal kan opschieten maar met niemand super goed bevriend ben......
Elke week zie ik mijn beste vriendin. Ik heb geen vriendinnenclubje. Een andere goede vriendin zie ik ongeveer 1x per maand Door de afstand kunnen we elkaar niet vaak zien helaas..
Sowieso elke vrijdagmiddag en vaak ook op woensdag...soms nog een dag in het weekend dus 2 à 3 keer per week. We slaan heel af en toe een week over maar dat kan ik me haast niet herinneren. Ik heb ook 2 kinderen en een man maar die gaan of mee of blijven met elkaar thuis. Ik ben mama maar wel mama met een sociaal leven!
Wij zien elkaar iedere dinsdag avond. We noemen het wijnavond, maar inmiddels wat moeders en zwangere dames, dus we drinken ook wel alcoholvrij . Dit is de enige dag dat we allemaal kunnen en we houden het al jaren vol. We zijn met zijn twaalven en allemaal meiden. Uiteraard zien we elkaar ook regelmatig op andere dagen, voor een kop koffie of met verjaardagen. Ik ben blij met de meiden! De mannen zijn op de dinsdag niet welkom hahhaha.