C&A jurk? Bestel nu bij wehkamp.nl Ik zit er aan te denken dit jurkje te bestellen. Heb hem al aangehad. Heb eind mei een bruiloft. Maaaaarrrrrr.... wat draag ik er op???
Erg leuk voor een bruiloft. Netjes, maar toch vlot. Hier kan best veel op, als het maar netjes is. Ik denk dat een kort getailleerde blazer nog het leukste is. En die zou ik dan in de kleur van je schoenen doen. Open korte blazer Nanette - tinted blue - STREET ONE Online-Shop Bolero capriblauw - Voor haar - bpc selection - bonprix.nl Bolero donkersmaragdgroen - bpc selection - bonprix.nl
Dank je wel.. ben er ook weg van.. Blauw op roze kan wel toch? Vind zwart niet mooi, te hard. Wit te tuttig denk ik? Beige dan? Of donker grijs?
Zwart is vrij hard inderdaad, maar kan wel heel goed. Blauw kan erg goed. Grijs ook. Beige zou ik dan weer niet doen. Ik zou dus dezelfde kleur schoenen doen als het jasje, of als de jurk, maar dat lijkt me lastiger. En dan wel iets met accessoires waar liefst ook beide kleuren in terugkomen.
ik zou ook voor een mooi blazertje of bollero gaan...persoonlijk vind ik rood+ zwart juist erg mooie combi maar ligt helemaal aan de combi
Mooiste bij een blazer of jasje vind ik dan ook nog een 3/4 mouw. Staat net wat eleganter. Moet wel een strakkere mouw zijn dan he. Maar dat moet je allemaal maar net bij elkaar vinden. Die donkergroene kleur is ook erg mooi bij dat roze vind ik trouwens.
De jurk is fuchsia roze trouwens...smaragd groen, niet een beetje te?? Denk dat het donkerblauw jasje met donker blauwe pump word.
Leuke jurk! Ik vind donkerblauw ook erg mooi passen bij fuchsia, grijs kan ook idd. Ik zou ook een leuke blazer/ colbertje , net iets eleganter dan een bolero, ik heb zelf deze en hij past bij heel veel jurken, ben er heel blij mee https://www.steps.nl/damesmode/blazers-boleros/korte-blazer-van-satijn-taupe-ts15107520111c
Wauw leuk jurkje! Ik zou een blazer doen maar niet van stof. satijn of katoen, viscose o.i.d. Persoonlijk zou ik voor een witte kleur gaan dat maakt het zo feestelijk. Niet truttig ofzo. of een driekwart mouw korte getailleerde jasje. En dan witte pumps of open schoenen eronder. Lichte kleur oogschaduw net als de kleur van jouw jurkje. En dan wat mooie sieraden en het is helemaal af!