Hoe lang nog blijven vragen? ( MP )

Discussie in 'De lounge' gestart door Saja87, 27 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik heb vorige week een wiegje gekocht op MP.
    En het bedrag vrijdag over gemaakt.

Omdat ik gisterochtend nog geen track and trace nr heb gehad weer een mail gestuurd.
    Kreeg een mail terug dat ze nog niet had gekeken of het er op stond of ik een printscreen wilde maken voor bewijs dat ik het over gemaakt had.

Maar mijn rabobank kastje is kapot dus ik kan niet inloggen ( krijg een deze dagen een nieuwe ) Dus dat gemeld ze zou gister avond gaan kijken en mij laten weten of het er op stond.

Maar nog steeds geen mail.
    Dus net weer een mailtje gestuurd dat ik het bedrag naar rekening nummer ... heb gestuurd op die en die datum tnv haar zelf.

Maar hoe lang moet ik nog blijven vragen of ze wilt kijken of het er op staat en of ze mijn pakketje op stuurt..:)
    We zijn bijna een week verder en er is nog niks op gestuurd terwijl het geld wel van mijn rek nummer is afgetrokken en naar het rek nummer is gegaan wat ze mij zelf gestuurd heeft..

2. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Wellicht aangeven dat er enige spoed achter zit en je het wiegje graag deze week nog zou willen ontvangen.

Persoonlijk heb ik er een hekel aan als mensen naar mij geld overmaken en dan vervolgens weken moeten wachten, zodra er betaald is gaat het bij mij direct op de post!

3. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.745
    646
    113
    Gelderland
    Een printscreen is voor haar toch ook geen bewijs dat het echt op haar rekening staat, dus ze zal toch zelf moeten kijken.
    Ik zou toch nog een duidelijke, vriendelijke mail sturen, dat je uiterlijk morgenochtend van haar reactie verwacht of het geld gearriveerd is.

4. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Als jij het vrijdag hebt overgemaakt en zij een andere bank heeft dan jou kant dat een paar dagen duren en de meeste banken verwerken geen transacties in de weekenden. Dus door jou bank is er misschien pas maandag naar gekeken en verwerkt en dan kan het zomaar zijn dat het bij haar bank vandaag pas word bijgeboekt...
    Ik zou me dus nog geen zorgen maken...daar zou ik pas eind van de week mee beginnen

5. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Blijven vragen, je hebt het toch overgemaakt, als ze het zo druk heeft, moet ze niets willen verkopen via mp...

6. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Kan je niet met je tel maken en dan een printscreen maken? Die optie heb ik namelijk wel op mijn telefoon :).

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nee dat had ik al geprobeerd.

En het is van rabo naar rabo gegaan. Dus in feite had het er bij haar ook op vrijdag al moeten zijn.

8. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dit ook eens gehad, geld overgemaakt rond de 100 euro en verkoper bleef maar volhouden nooit het bedrag gekregen te hebben:$.

Op een gegeven moment kapte ze het af, ze was boos, want ze had echt geen geld ontvangen:x.

Na twee weken wilde de bank wel een onderzoek starten en kreeg ik zwart op wit dat het bedrag wel degelijk bij haar op de rekening was gestort.

Dit heb ik haar met de brief gemaild en de boodschap morgen mijn geld retour of ik ga aangifte doen. De volgende dag stond het bedrag weer op mijn rekening;).

Hou het goed in de gaten, dit is dus ook een manier dat mensen geld willen verdienen.

9. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ohh jeetje!

Nu gaat het gelukkig niet om een groot bedrag maar toch! Geld is geld..

Ik blijf er achter aan zitten want het rek. nr klopt met het rek.nr wat ze mij gestuurd heeft heb het ondertussen wel 100x na gekeken haha

10. Buikje0

Buikje0 Fanatiek lid

24 nov 2011
    1.095
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou er vooral achteraan blijven vragen. Ik zou er niet zo'n goed gevoel over hebben, maar ik wantrouw dan ook snel:p. Vind het sowieso raar dat ze niet even zelf kijkt en aan jou een printscreen vraagt...

11. Papaver

Papaver Niet meer actief

Zeker achteraan gaan! Het zou er binnen een dag moeten zijn (heb het nl zelf laatst aan de hand gehad en toen gecheckt hoe lang het duurde) echt vervelend zoiets

12. alamea

alamea Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.270
    0
    0
    Dit gezeur kan je voorkomen door niet op afstand te kopen. Er zijn zo veel gevallen van oplichting bekend, waarbij wordt beweerd geld nooit ontvangen te hebben, of dat het pakje wel is opgestuurd maar niet aankomt, of dat het pakje niet bevat wat je hebt gekocht.

Ik snap niet dat er mensen zijn die nog steeds dat risico willen nemen. Als het te ver is om voor te rijden, wacht dan tot iemand in je buurt hetzelfde aanbiedt.

13. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

rabo naar rabo staat er 1 minuut later op. hier tenminste altijd zo, dus ze had allang wat kunnen laten weten

14. angel1990

angel1990 Niet meer actief

hallo..

heb ie de naam van de verkoper..?
    dan moet je even Googlen!

liefs

15. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja dat doe ik altijd voor ik het geld over maak haha.
    Niks geks kunnen ontdekken:D

16. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Wat een asociaal gedrag! Van rabo naar rabo staat er gewoon gelijk op dus ze weet dat echt wel en heeft ws ook al lang gecheckt!
    Ik zou echt blijven mailen en duidelijk maken dat ze niet zomaar van je af is.
    Inderdaad anders de bank een onderzoek laten starten en evt aangifte.

17. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Gisteren een mail gestuurd kreeg een mail terug geld staat er op en ze zou het versturen.

Einde vd dag weer een mail dat het niet ging lukken hij zou vandaag verstuurd worden.

18. Magne

Magne Actief lid

9 feb 2012
    316
    0
    0
    Het oosten des lands
    En... Is 't wiegje er al??

19. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Vrijdag heb ik haar nog een mail gestuurd en kreeg gisteren eindelijk de track and trace code toegestuurd dus ik denk dat hij er dinsdag is!

20. Papaver

Papaver Niet meer actief

Tjonge....about time!! Nu maar hopen dat het aankomt :D

Deel Deze Pagina