de dag nadat ik mn laatste pil heb geslikt ben ik foliumzuur tabletjes gaan slikken, dit doe ik nu nog steeds. mijn vraag aan jullie: hoe lang zijn jullie met folium tabletjes door gegegaan? gr. zonnetjes
Op het potje van mijn foliumzuur staat dat je het nog minimaal tot en met 8 of 10 (weet het niet uit mn hoofd) moet blijven slikken.
vanaf het moment dat je stopt met de pil tot en met dat je een maand of 3 zwanger bent advisteren ze je om foliumzuur te slikken omdat juist in het begin van de zwangerschap het neuraal systeem wordt ontwikkeld, en ja als je toch besluit om te stoppen met de pil is het toch net zo handig oip van de pil een foliumzuurtabletje te slikken... wordt er niet slechte van niks, dus gewoon blijven slikken tot je een maand of 3 zwanger bent...
hai, dat vroeg ik me dus ook af tot wanneer je moet blijven slikken, ik ben nu al 4mnden bezig om zwanger te raken en slik daarvoor al een week of 8, nu lees ik dat ik gewoon kan blijven doorslikken, dus..mn vraag is beantwoord groetjes, marit
Als je je maar bedenkt dat het niet helpt om zwanger te raken he Het is alleen een extra vitamine om straks in de eerste weken van je zwangerschap het zenuwstelsel van je baby goed te laten ontwikkelen.