Zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden' started by christi, Oct 12, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. christi

christi Lid

Oct 12, 2006
    10
    0
    0
    hey, groot raadsel, ben ik zwanger of niet? Ben gestopt met pil mei2006 en heb een +/- onregelmatige cyclus met max 3 wk overtijd. Nu heb ik de laatste tijd het 'gevoel' zwanger te zijn; weer 3 weken overtijd, 3tal weken geleden heel weinig roze-bruin verlies gehad, af en toe steken in oderbuik, enorme humeurschommelingen en prikkelbaar, sedert vandaag wit slijmerig verlies.., toch gister test (Gtest screen) gedaan en negatief.
    Wat denken jullie?

2. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Heb je getest met ochtendurine?

3. christi

christi Lid

Oct 12, 2006
    10
    0
    0
    ja, ochtendurine!

4. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Oke, dan zou ik maar eens een afspraakje met de huisarts maken en eens praten over je onregelmatigheid.
    Misschien wil hij een bloedtestje laten doen. En anders zit er niks anders op dan afwachten :(

Mirre

5. christi

christi Lid

Oct 12, 2006
    10
    0
    0
    denk dat ik nog een weekje afwacht en dan eventueel een afspraak maak met ha of gynae. Of wel test ik nog eens opnieuw met een andere test, hebben jullie voorkeuren voor testen of zijn ze allemaal even goed?

6. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Zou een gevoelige test proberen zoals de midstream van de website (met de paarse dop) of de huismerk test van de apotheek.
    CB digitaal etc ...is ook goed, maar test 'pas' met 50 hcg in je urine en de eerder genoemde met 25 hcg..dus sneller.
    Van horen zeggen zou ik geen Kruidvat test of Romed gebruiken , want die zijn niet altijd even betrouwbaar.
    Succes! Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.

Mirre

Share This Page