3 postief maar weet niet hoelang

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door fleurtjel, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fleurtjel

fleurtjel Lid

31 aug 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben zaterdag 30 juni voor laast ingesteld geweest nu heb ik onregelmatig cyclus voor onze dochter ook al zijn ruim 3 jaar bezig geweest voor dat onze dochter kwam na 2 miskramen en vele onder zoeken (operatie) is ze toch spontaan gekomen na, na de bevalling durfde ik dom weg niet meer aan de pil was bang om weer erg lang bezig te zijn. nu is ondanks onze dochter 2 jaar geworden en kriebelt al heel lang na een 2de en mijn man wou eerst niet maar heeft op haar verjaardag 28 juli gezegt toch maar weer proberen maar wel zonder alle toeters en bellen en daar ben ik ook van mening uit.

nu zijn we dus gewoon aan klussen geweest (alleen weekend) Chaffeur hele week weg. en ik mijn lichaam dus gewoon weer niet snap ongesteld heidduurt blijft nu wel erg lang uit heb ik afgelopen woensdag een test gedaan om we feest van weekend hebben waar nog wel wat drank bij vloed. voor de zeker heid.
    wat blijkt knal postief gister en vandaag nog 1 gedaan ze worden alleen maar duidelijker zo duidelijk heb ik ze nog niet gehad.

maar hoeveel week ben ik nu, moet ik er van uit gaan van 30 juni of pas als we bezig zijn geweest 5 en 12 augustus. ik kan dit niet zo goed geloven nu in 1 keer raak en de andere 3,5 jaar overgedaan. ben met stom heid verslagen want het nis welkom maar zo snel had ik niet gedacht.
    iemand hier ervaring mee

2. Jade12

Jade12 Niet meer actief

Ik denk dat je uit moet gaan van 2 weken vóór 5 of 12 augustus. Rond die datum is je eisprong geweest, de twee weken ervoor krijg je cadeau.

Gewoon de verloskundige even bellen met je verhaal, dan plant ze waarschijnlijk met een week of 3 een echo in om de termijn te bepalen.

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Gefeliciteerd!

Hoe is je cyclus normaal?
    Je zou eens een cb kunnen doen als die +3 geeft dan ben je verdere als 5wk.

4. Gespannen

Gespannen Bekend lid

14 jul 2012
    905
    3
    18
    In de zorg
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd.
    Spannedn hoor.

Inderdaad gewoon een vk bellen, verhaal uit de doeken doen. Misschien can te voren een cb doen, dan in je ook aan de vk aangeven wat die zegt. Als die +3 zegt kan ze je over 2 weken al voor een echo inplannen.

5. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Gefeliciteerd :D
    Ik zou ook even een clearblue doen , heb je toch een beetje een indicatie.

Liefs

6. fleurtjel

fleurtjel Lid

31 aug 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt iedereen voor jullie reactie
    heb van weekend nog een test gedaan was ook postief maandag vk opgebeld verhaal gedaan en tel van echo centrum gekregen voor een snelle echo kon vandaag al trecht nou ben nu dus tussen 5 en 6 week zwanger ongeveer 4 mm nu ze zag wel wat knipper dus hartje klopt maar was nog wel erg vaag over 2 week weer en als goed is dan met 10 week weer 1tje op de termijn echt goed vast te stellen ze wou wel een inwendige echo aan vragen voor over 1,5 week maar heb gezegt ik kan wel wachten dus ben zo blij want met dochter word grote zus

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Gefeliciteerd!!!
    Datus heel fijn nieuws,geniet ervan.

8. meidenmama76

meidenmama76 Niet meer actief

Wauw! Wat bijzonder! :) Zo wacht je jaren op een zwangerschap en zo wordt je ermee verrast binnen 1 maand... :D

Super gefeliciteerd!!!

Deel Deze Pagina