zou het nu doorzetten? Wat denken jullie?

Discussie in 'De bevalling' gestart door mamabri, 1 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik ben nu 37w 4 d en heb vorige week in het ziekenhuis gelegen met rugweeen. Ze hadden me al op de verloskamer gelegd aangezien ook de verloskundige verwachtte dat deze weeen door zouden zetten. Helaas na 5 uur zakten ze weg en hebben ze me op zaal gelegd denkende dat het 's nachts nog wel weer zou op komen zetten, maar helaas, volgende middag mocht ik weer naar huis :(

Eigenlijk rommelt het al de hele week, dan weer krampjes, harde buiken. doorzichtig dik slijm..... tot vandaag.

Vanmiddag ben ik mijn slijmprop verloren en heb ik beetje kramperig gevoel af en toe onder in mijn buik, lichte rugpijn, beetje harde buiken en soort kramp in mijn vagina???, maar het zet nog niet echt door. Ik weet dat het na het verliezen van de slijmprop nog wel weken kan duren, maar heb nu beetje stille hoop gekregen :) Bij de oudste ben ik hem ook verloren en na 2 dagen zijn mijn vliezen gebroken, de dag daarna ben ik ingeleid omdat ik geen weeen kreeg.

Wat denken jullie? Zou dit het begin zijn????

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

dit kan niemand voorspellen natuurlijk maar het klinkt wel positief ! ik duim voor je !

3. Yil

Yil Bekend lid

16 mrt 2011
    919
    0
    0
    Ik werk part-time als office manager
    Klinkt zeker als een goede aanzet ;)
    Ben je inmiddels bevallen?

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nee helaas :( en het blijft maar rommelen, wordt er doodmoe van eigenlijk. Heb hier ook nog een puber en een peuter lopen dus best vermoeiend zo Ik moet maandag weer naar de gyn ga het maar bespreken dan ben ik 38 w 1 d. Misschien kan hij het op gang helpen met strippen, hoewel dat bij de vorige keer ook niet hielp en het best flink zeer deed.

5. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Bij mij stopte de weeen ook na 24 uur en 3cm :(
    ben uiteindelijk een week later ingeleid..
    de week ertussen bleef het hier ook heel erg rommelen ben 4 dagen voor het inleiden gestript (was ook weer een cm bij gekomen) maar ook dat deed niets om het weer goed op gang te laten komen..

Hoe is het nu met je?

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

Het blijft rommelen, maar nog geen baby. ben afgelopen maandag bij de gyn geweest en ik wou niet gestript worden aangezien dat bij mijn vorige zwangerschap ook niks deed. Hij verwacht toch wel dat het deze week door kan zetten (alleen geloof ik hier zelf niet meer zo in eigenlijk) zo niet moet ik maandag terugkomen en wordt ik of dinsdag of woensdag, net wanneer er plek is op de verloskamer ingepland voor een inleiding.

7. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Jeetje wat vervelend, hopelijk komt de kleine toch nog deze week.. en anders hopen dat ze dinsdag al meteen een plekje voor je hebben!

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik hoop het ook, maar ik heb er een hard hoofd in :(

Deel Deze Pagina