Ongesteld? Das wel erg snel!

Discussion in 'Na de bevalling' started by Liv, Mar 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liv

Liv Actief lid

Jun 8, 2009
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Woensdag is het 4 geleden dat ik ben bevallen. Het vloeien was bijna gestopt, alleen nog wat roze slijmverlies. Nu verloor ik 2 dagen geleden ineens weer helderrood bloed met daarbij donkerrood slijm. Opmerkelijk vond ik. Toen ik ineens bedacht, misschien ben ik al wel weer ongesteld geworden! Bij mijn eerste kindje werd ik na ruim 4 weken weer ongesteld maar dit lijkt me wel heel erg vroeg. Wat denken jullie, zou het kunnen al zo snel? Ik geef nu, net als bij mijn eerste kindje volledige borstvoeding, inclusief een nachtvoeding. Het zou dus eigenlijk nog niet kunnen zou je denken.

2. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

Mar 12, 2009
    1,061
    1
    0
    Mijn gynaecoloog vertelde dat je tot 6 weken na de bevalling nog bloedverlies kan hebben. Ook als het (tijdelijk) gestopt is. Dan kan het alsnog terugkomen.

Waarschijnlijk dus gewoon bloed van de bevalling nog.

3. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    Bij mij was het vloeien een aantal dagen gestopt en daarna begon het weer. Denk dat dat het misschien is, maar misschien kan het wel ongesteldheid zijn...

4. Skye

Skye Niet meer actief

Het vloeien van na de bevalling kan al redelijk gestopt zijn, maar door meer beweging ed kan het opeens weer meer worden. Merkte ik zelf ook! Had ik bijvoobeeld een paar dagen rustig aan gedaan en had ik bijna geen bloedverlies meer en dan de dag erna veel gewandeld en druk bezig geweest en toen had ik opeens weer veel bloed verloren!!

5. penelopea

penelopea Bekend lid

Jul 31, 2008
    993
    1
    0
    twente
    ik was na 5 weken echt weer ongesteld. na 3 weken vloeide ik niet meer, dus ik weet zeker dat het mijn menstruatie was ( daarbij voel ik mijn eisprong altijd erg goed)

Nu is het bij jou wel erg snel, en je was ook nog niet helemaal van het vloeien af, dus het kan goed zijn dat het toch nog van de bevalling komt.

6. Ellen1989

Ellen1989 Bekend lid

Dec 21, 2009
    636
    265
    63
    Female
    Militair
    Tilburg
    Bij mij was het vloeien na ongeveer 4 weken over, anderhalve week later ben ik ongesteld geworden. Ik geef ook volledige borstvoeding. Dus ja, het kan.

Share This Page