Goedemorgen Op 23 augustus heb ik een miskraam gehad. Meerdere keren bloed laten prikken en dit liep netjes aan naar beneden. Vorige week maandag was dit nog maar 6.5 In de tussentijd ovu testen gedaan om mn cyclus en ei op te sporen maar geen test was lang positief. Nu deed ik vandaag een zw. Test om te kijken of al t hcg weg was maar nu is de test posi. Duurt t langer voordat je hcg uit je lichaam is dan uit je bloed?
Als je vorige week nog 6,5 had, dan zou het inderdaad kunnen dat er nog HCG van de miskraam in je bloed zit. Persoonlijk vind ik dat dan al vrij lang duren, heb je een nacontrole gehad om te kijken of alles weg was?
Kan snel gaan maar ook wat langer duren. Tussen de 2-6 weken. Hangt er ook vanaf of je een spontane mk hebt gehad. Ik ben 29-8 gecurreteerd en had na 2,5 week nog een licht posi-test (daarna niet meer getest). Trouwens alleen met een zw-test niet moet bloedtest. Heb het hele internet afgezocht en dat is wel de conclusie maar volgens mij is uit je bloed ook uit je urine? Ik weet het eigenlijk niet zeker. enige is wat niet zo duidelijk is of je wel geen eisprong hebt met (laag) hcg. Kan het zijn dat je weer zwanger bent? Meeste testen detecteren vanaf 25
Ik testte na miskraam nog positief bij hcg van 5 met kv 2v5 en sensitest. Ik had toen effectief nog restjes zitten en had al een curettage gehad, had toen nog een tweede curettage nodig.
Ik heb twee controles gehad. Op beide niet veel eer te zien, alleen verdikt slijm. op 29 aug bloedgeprikt, toen was het 450 Op 1 sept, toen was het 147 en op maandag 8 sept, toen was het 6,5. Das 11 dagen geleden. Het was een miskraam die uit zichzelf begonnen is, na een weeg of 9 zwangerschap.
Dan zou ik toch nog eens gaan bloedprikken om te kijken wat je HCG doet, of het nog daalt, of het alweer stijgt, ... Heb je één testje gedaan of meerdere? En waren ze allemaal positief?
heb er een gedaan, vanochtend. De dikste ovu testen waren de tweede en derde, van vorige week maandag en dinsdag.
Oh echt? Wat vervelend ik heb over 2 weken controle (5 weken na curretage, was een MA) dus ben benieuwd.. Wel fijn om te lezen dat je nu weer zwanger bent (en al een heel eind!)
Ik hoop voor jou en voor Muis dat alles dan weg is! Bij mij bleef het hangen doordat ik eens tweehoornige baarmoeder heb en daar zat ook nog een tussenschot in. Kennelijk kon het daardoor niet goed weg. Al is het bij de twee andere miskramen wel natuurlijk gelukt Wel blijven geloven dat het goed komt hoor, alle twee, hoe cliché ook! Ooit komt het goed!
Ik vind jouw testjes wel raar doen eigenlijk , heb je nog ovulatietesten? Anders moet je daar nog eentje van doen om te kijken wat die doet... Lijkt wel alsof je een week geleden een eisprong hebt gehad (al werden mijn ovu-testen wel veel donkerder bij een ei) en dan zou je nu opnieuw positief (goed) kunnen testen met een zw-test. Maar wil je natuurlijk ook geen valse hoop geven.
Maar t is toch nog te vroeg om goed posi te kunnen testen? De ovu test van gister was zo goed als wit, doe er vanmiddag weer een.
Ik denk wel dat alles weg is. Ik had nauwelijks bloedverlies en de gyn zei ook dat ze alles hadden kunnen weghalen Dank je wel voor je bemoedigende woorden!! Jij hebt er dus 3 gehad ?
Lianne hoop dat t snel weer op gang komt. Ook met 9 weken zie k Hier de eerste keer ook MA gehad en nu MK.
Ja, 9 weken echo, vruchtje was niet groter dan 6 weken. Toen binnen 3 dagen curretage. Naar he dat zoveel mensen dit meemaken Ben nu aan het wachten op cyclus... hopen dat het snel weer 'werkt'.
Ghoh ja, 9 à 10 dpo positief testen is wel mogelijk. Maar ga er nog maar niet op hopen. Is inderdaad een goed idee om nog eens te testen, misschien zondag nog is een zw-test en als die nog positief is, toch maar eens bloed prikken?
Hier alle keren binnen twee/drie dagen omo witte zw.schaps testen. Zowel bij de spontane mk als na de curettage.
Ja, het zou kunnen denk ik, zeker als je HCG nog niet helemaal op 0 zat is het sneller hoger? geen idee of dit medisch gezien klopt hoor maar dat is mijn logica Ik ben ook maar gestopt met testen, ik wacht de komende 2 weken af en dan zal ik of ongesteld worden wat ik ook wel prima zou vinden en als je wel weer meteen zwanger bent gaan ze weer knallen die testen.
Gek he dat het zo wisselt per persoon... misschien hangt het ook van de termijn af? Bij mij was het vruchtje gestopt met 6 weken maar was de rest als een gek doorgegroeid dus ik denk dat het HCG vrij hoog zat. MiMully, jij hebt ook wat meegemaakt zeg! Super dat je nu bijna een kindje hebt