Pfff, het feit dat ik me in dit hoekje van het forum moet begeven maakt me zo verdrietig En het feit dat er zó veel dames in dit hoekje zitten is zo mogelijk nog verdrietiger. Afgelopen maandag voor het eerste positief getest. Woensdag weer, een donkerder streepje dan maandag. De hele week af en toe heel licht bloedverlies gehad. vrijdag weer getest, zeer licht streepje. Ik ben vandaag enorm gaan bloeden, daarom weer getest, nu bleef ie zo goed als wit. Wat kan ik nu verwachten? Qua bloeden, cyclus, onderzoeken, etc etc? Ik had al een afspraak in zkh staan voor de eerste echo, volgende week woe., dan zou ik 6 - 6,5 week zijn. Dat moet ik wel gewoon door laten gaan toch? Pfff, en dan morgen ook nog werken, dat gaat zwaar worden....
Allereerst, sterkte! Als je morgen denkt dat werken je teveel af is, dan meld je je ziek. Ik voelde mij lichamelijk en geestelijk echt niks waard, dus ik heb me altijd ziekgemeld. Ik zou die afspraak in het ziekenhuis laten staan, dan kan je nog even met de gynaecoloog overleggen wat eventueel het plan is. Sterkte.. Het is niet niks.
Dankjewel. De afspraak die ik heb is alleen voor een snelle echo, is dus niet echt met de gyn. Ik zal ze morgen wel ff bellen om te vragen wat hun normale gang van zaken hierin is.
Zelf een miskraam gehad bij 6 weken en 4 dagen. Had bloedverlies maar geen eens te vergelijken met een normale menstruatie. Bloedverlies in totaal 6 dagen gehad. Lees hier veel verschillende verhalen over. Dus advies geven vind ik lastig. Is dit je eerste miskraam? Sterkte meis!
Gelukkig idd eerste miskraam. Vorige zwangerschap hebben we onze mooie zoon aan over gehouden Bedankt.
Hoe lang duurt een bloeding meestal bij een zwangerschap van plusminus 5 weken? En wanneer kan ik dan weer een eisprong verwachten? Is dit hetzelfde als een menstruatie en komt mijn eisprong dan gewoon weer op dezelfde cyclusdag als normaal? Of is nu mijn hele cyclus in de war?
Als je een test hebt gedaan en het hcg is uit je lichaam heb je kans dat je cyclus weer direct op de rit is. Bij sommige vrouwen blijft er nog een aantal weken hcg in het bloed zitten. Zolang dit het geval is begint er nog geen nieuwe cyclus, je lichaam geeft dan nog een signaal af dat je zwanger bent. Wat ik heb begrepen was jouw test nu negatief, dus ik verwacht dat je cyclus weer redelijk snel op de rit zal zijn ( dit kan wel nu iets langer zijn als je cyclus daarvoor )