Ik moet zelf nog 5 daagjes werken....vrijdag 14 juli maak ik de laatste en ga dan 18 weekjes met verlof. Kan niet wachten!!!! Hoe lang moeten jullie nog?
Eigenlijk zou mijn zwangerschapsverlof 29 juni ingegaan zijn, maar zit al vanaf week 26 thuis, dus merk weinig verschil
Ja lijkt me nu echt heerlijk om eens tijd te hebben om thuis alles te doen...dat bijft nu meestal allemaal liggen Dus kan ik eindelijk beginnen met het wassen van alle babykleertjes
Nou, we zitten ongeveer gelijk... Ik heb 14 juli m'n laatste halve dagje.... Ik werk niet full-time, maar kijk er wel echt naar uit!!! en dan tot half december want ik maak ook nog gewoon mijn vrije uren en vakantie-dagen op!!! Gr. Niki
Nog 5 weken en dan hebben we eerst 3 weken vakantie!!!!!!!!! Na de vakantie nog iets van 4 dagen en dan gaat m'n verlof in. Voor mijn gevoel heb ik over 5 weken dus al verlof. Sandra.
Nog ff wachten voor mij...tot 6 november Op zich geniet ik nu met volle teugen van m'n zwangerschap dus wat dat betreft mag het best nog een tijd duren. Maar op m'n werk heb ik het gewoon niet meer zo naar m'n zin. Ben het staan beu. En bovendien wil ik nu eigenlijk alleen nog maar naar allerlei babyzaken en meubels etc uitzoeken en het kamertje gaan opknappen etc etc. Heb af en toe best moeite om me te motiveren voor m'n werk. Dus in die zin mag zwangerschapsverlof van mij best veeeeel langer duren
ja idd ik heb het ook niet meer op me werk.dat geloop en staan heel de dag.en iedereen verwcht steeds meer van je.hoe boller je word hoe meer je moet doen voor mijn gevoel. nog even..
Ik mag nog een tijdje tm eind november Maar soms wou ik al dat het zover was zeker omdat ik heel onregelmatig werk en das soms best al vermoeiend, maar over 2 weekjes heb ik 3 weken vakantie en daarna zal het allemaal wel wat sneller gaan want ga de laatste paar maanden wel minder uren op een dag werken
Waarschijnlijk heb ik vanaf 1 september min of meer verlof. Mijn contract loopt dan af en is niet verlengd.
Hallo Selin, Ik vandaag nog 4 uur en morgen nog 4 uren daarna als het goed is tot midden jan met verlof. Moet nog bekeken worden hoe lang precies. Lekkkkkkkkkeeer kan niet wachten. Groetjes Karin
Ik pas 2 of 16 november tot 2 april. Wil het liefst tot 4 weken van te voren werken. Maar ik weet niet of dat gaat lukken. Ben nu al hartstikke moe, kan me op mijn werk ook helemaal niet goed concenteren. (40 per week, helaas) Ik maak dan ook dankbaar gebruik van mijn recht op 1 uur extra pauze. (ga meestal 1 uur eerder naar huis)
Ik heb 21 oktober tot half maart verlof (heb er 4 weken vakantie achter geplakt). Hoef nu nog maar 2,5 week te werken, dan 2 weken vakantie en daarna nog 6 weekjes werken! Gaat allemaal best snel....
ben thuisblijf mam, dus heb geen verlof, maar zelfs ik zou weleens een dagje vrijaf willen. Zeker als ik straks hoogzwanger ben, hoop ik dat mijn man wat vaker thuis kan zijn.
Duurd bij mij nog een tijdje tot begin december! :-s Maar ik ga nadien ga ik niet meer terug dus dat maakt het wachten minder erg! Groetjes x