Hoe lang nog vloeien na miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Seilenna, 5 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seilenna

Seilenna Actief lid

9 sep 2007
    442
    0
    0
    Flevoland
    Hoi allemaal,

Afgelopen zondag is bij mij het bloedverlies begonnen. Maandag ben ik het vruchtje verloren en donderdag het vruchtzakje. Dit is een verkorte versie van de hele week, als ik alles moet typen, dan wordt het een pagina vullend verhaal. Ben zo vaak van het kastje naar de muur gestuurd namelijk. Gelukkig deed mn lichaam het uiteindelijk nog welf!

Nu is het zaterdag en vloei ik nog. Niet echt heel veel, een normale menstruatie.

Hoe lang duurde dit bij jullie? Van de gynaecoloog mogen we de komende periode optimaal benutten, maar dan moet het vloeien wel weg zijn natuurlijk...

Groetjes Annelies.

2. marit123

marit123 Actief lid

2 jan 2007
    330
    0
    0
    hoi annelies,

Wat naar dat je een miskraam hebt gehad.
    Ik heb vier weken geleden een miskraam gehad, bij mij is het wel opgewekt met medicijnen, maar ik heb zeker nog 12 dagen gevloeid. Dus het is denk ik wel normaal dat je langer vloeit.

Sterkte gewenst!
    Marit

3. Truusje77

Truusje77 Actief lid

10 mrt 2008
    152
    0
    0
    Net over de grens
    Hallo,

Wat erg dat het mis is gegaan, sterkte.
    Ik ben op vrijdagavond begonnen met vloeien, dit heeft meer dan een week geduurd. Daarna is het vloeien gestopt, het vruchtzakje zat er nog, ben toen op donderdag gecurreteerd. Na de curretage heb ik bijna niet meer gevloeid, alleen op maandag kwam er nog weer wat. Bijna 3 weken na de curetage ben ik weer ongesteld geworden.
    Het vloeien is per persoon verschillend, ik hoop voor je dat het snel stopt.

4. Macdee

Macdee Bekend lid

23 mrt 2008
    755
    1
    0
    Ik heb in totaal 18 dagen gevloeid. 11 dagen voordat de mk loskwam en daarna nog 7 dagen. De laatste dagen was het niet veel meer.
    Het duurde daarna bij mij nog ruim 5 weken voordat ik weer ongesteld werd.

Sterkte met jullie verlies.

5. Trees

Trees Niet meer actief

Het kan inderdaad erg wisselen als ik dit lees, bij mij duurde het vloeien 22 dagen en ben nu na 6,5 week weer voor het eerst ongesteld geworden. Heel veel sterkte met je verlies!

6. rosannanl

rosannanl Actief lid

7 jan 2008
    236
    0
    0
    horeca.serveerster
    St.Maartensvlotbrug
    hoi wat erg voor je,ik weet er alles van,heb de 13de maart een miskraam gehad van een 7 weken zwangerschap,maar bij mij was het vloeien al snel afgelopen.ik begon de 12de s'avonds heel licht bloed te verliezen,maar dat was echt minimaal,1 druppel in het uur.de nacht van 12/13de helemaal niet gevloeid.de 13de s'morgens begon het weer minimaal en rond 15uur kreeg ik krampen en toen begon ik echt heeeel heftig te vloeinen,als of de kraan bij me open stond.ik verloor meteen alles en toen was het vloeien ook weer minimaal geworden.dat minimaal heeft misschien 4 dagen geduurt en toen was ik er van af.
    Ik heb alleen nu het gevoel dat ik ongesteld moet worden,pijn in mijn onderbuik en veel vocht verlies (ik denk iedere keer dat ik het worden ben,het rare is dat ik de 10de pas ongesteld moet worden (normale cyclus van 28 dagen),maar na een miskraam zou je toch eigenlijk overtijd moetten worden,dus moet ik na de 10de ongesteld worden,nou we leven nu de 6de pas,raar! kan toch niet al zwanger zijn! ik hoop natuurlijk van wel.nou genoeg over mij.
    sterkte met je en op naar de volgende ronde.

groetjes

rosanna

Deel Deze Pagina