Hallo, Vandaag ben ik 37 weken zwanger. Ik heb al ruim een week elke nacht voorweeen. Althans ik ga er maar vanuit, heb erge rugpijn / menstruatiepijn onderin mijn rug. Het kost me mijn nachtrusten De laatste 2 nachten kon ik ze ook timen en zaten er duidelijke pieken in en kwamen ze ook regelmatig. Als ik 's ochtends uit bed stap is en de dag begint zakt de pijn weer af. Ik hoop dat het nu gauw gaat doorzetten, maar heb ook wel gelezen dat het niks hoeft te betekenen. Wat is jullie ervaring? Vind het ook lastig wanneer ik moet bellen met het ziekenhuis omdat ik dit totaal niet ken van mijn vorige bevalling. Benieuwd naar jullie ervaringen!
bij mn oudste 2,5-3 weken voor de bevalling. Nu is het ongeveer 1,5 week zo en sinds afgelopen weekend wat heftiger.
Ik had vanaf 35 weken af en toe voorweeen. Vanaf week 37 steeds vaker en heftiger. Ik ben met 39,5 ingeleid en met 39,6 werd het een keizersnede
bij mij begonnen de voorweeen met 37 weken. echt iedere avond en nacht, soms ook overdag. kindje pas geboren met 41+4! na 2 keer strippen!! ik dacht door die voorweeen echt dat t voor de 40 weken zou komen. mn andere 2 kids waren wel op tijd. voorweeen zeggen dus niks helaas.....
ik heb 6 weken voorweeen gehad. het zegt echt niks over wanneer het gaat beginnen en ze hoeven ook niks te doen. Ondanks mijn voorweeen zat ik 20 minuten voor de weeen begonnen nog potdicht
Hier ook sinds week 37 last van voorweeen, maar uk zit nog steeds heerlijk waar die zit geloof ik, heb niet het idee dat ie er haast van krijgt.
Bij mijn oudste nooit voorweeën gehad, ik werd op een ochtend wakker met lichte weeën en de volgende nacht werd hij geboren. Bij de tweede liep dat anders. Twee weken lang voorweeën, net zoals jij ze beschrijft. Toen het wel echt doorzette, had ik het wel vrij snel door. Maar de hele bevalling was volkomen anders dan de eerste keer. (andere weeën, andere opbouw, razendsnelle uitdrijving)
Bij mijn eerste nooit gehad of beter gezegt gevoelt want de ctg gaf ze wel aan. Bij de tweede had ik afentoe erg last van voorweeen een weekje voor ik beviel.
Ik heb bij mijn zwangerschap met 33 weken in het ziekenhuis gelegen omdat ik ontsluiting kreeg door echte weeën, daarna kreeg ik dagelijks voorweeën afgewisseld met echte weeën.
30 uur in de voorweeen gezeten welke best pijnlijk waren en de bevalling duurde vervolgens nog eens ruim 20 uur.
Hier vanaf 24 weken harde buiken en vanaf 36 weken voorweeen. De voorweeen, die de ene dag meer zijn dan de ander, nemen wel in intensiteit toe... Maar volgens mij zet het geen zoden aan de dijk . Ik heb nu ook een soort patroon van voorween en harde buiken. Na een voorwee, die dan gemiddeld 40 seconden duurt ( met een interval tussen de 6 en 20 minuten - lekker onregelmatig dus ) krijg ik steevast een harde buik. Die harde buik duurt dan ook echt een paar minuten... Dan ontspant het weer en duurt het even voor het van voor af aan begint met een nieuwe voorwee... Het doet zeer, maar het is nog te hebben... Maar iedere keer staan we half in de startblokken omdat we denken dat het doorzet... en iedere dag worden we zonder kindje en 'echte' weeën wakker . Grrr!
bij mijn eerste zwangerschap heb ik maar 4 weken voorweëen gehad, en bij mijn tweede zwangerschap heb ik 7 weken voorweëen gehad. Het zegt dus helaas écht niets...
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb me er bij neergelegd en weet nu dat het nog wel een paar weken kan duren. Ik ga heerlijk genieten van mijn verlof.
3 dagen. De 1ste dag deden ze helemaal geen pijn, de 2e dag waren ze lichtelijk vervelend en de 3e dag moest ik echt ff stilstaan om ze op te vangen. De dag erna begon de bevalling.
Hier ook al vanaf week 37 last van voorweeen en nadda noppes tot nu toe.... Bij mijn zoontje precies hetzelfde en daar ben ik uiteindelijk van ingeleid met 41 weken... Helaas dus nietszeggend! Maar het voorwerk had bij mijn zoontje wel al voor 2 cm ontsluiting gezorgd.
Ik had flinke voorweeen vanaf de 35ste week ze hadden ook gedacht dat ik eerder zou bevallen als 40 weken. maar heb het uitgehouden tot 40+1 dus best goed gedaan
Bij mijn 2 e had ik precies hetzelfde vanaf week 36 voorweeen en ook vaak 's nachts en ging dan maar beneden op de bank een boekje lezen, maar uiteindelijk pas met 41,6 bevallen !!! Funest voor je nachtrust ik was gesloopt dus probeer ergens anders op de dag je rust terug te pakken ! Succes Ik hoop dat het voor jou sneller gaat