Ik kan niet meer wachten!!!! Hoef nog maar een dag denk ik... nouja het ligt eraan, heb 28 dagen gedaan... paar maanden 31 dagen vorige 27! Dus zou ook vandaag mijn NOD kunnen zijn. Veelste vroege testen gedaan natuurlijk: negatief, had ook heel veel gedronken dus heeft geen zin... Heb veel minder 'symptomen' dan de maanden hiervoor... Alleen pijnlijke borsten, minder eetlust/klein beetje misselijk, en erg winderig(sorry) en rommelende buik, veel drinken en veel plassen. Maar geen buikpijn en steekjes, wat ik de afgelopen maanden wel heb gehad... Wie moet ook nog een paar dagen wachten????? Wie wacht mee??????
Ik moet ook wachten, alleen ben ik pas op dag 22...Ik heb deze week mijn ei gehad maar geen idee wanneer precies...Ik heb al wel hele gevoelige tepels, dat heb ik normaal nooit zo snel na de eisprong en zeker niet zo heftig. Maar ja het lichaam houdt ons iedere keer weer voor de gek..Maar ik wacht met je mee. Ik hoop dat je een positieve test in handen mag hebben deze week!!
Ik wacht ook wel met je mee. Ik ga zaterdag of zondag testen. Heb ook wel het een en ander aan kwaaltjes, maar of dat met een eventuele zwangerschap te maken heeft betwijfel ik. Kunnen net zo goed klachten van een goede kou of een aankomende ongi zijn haha. Wanneer ga je nu testen?
@Jessie86: Die gevoelige tepels heb ik altijd voor mn ei, zijn je hormonen, wel vreemd dat je t anders nooit hebt! @Unique79: Je hebt gelijk, maar vind het eerder vreemd dat ik juist minder last heb van klachten die ik normaal heb voor menstruatie! Nou, lekker vaag vandaag: Vannochtend menstruatiekrampjes, dacht: nu komt het... Nou niet dus!! Bij het afvegen heeeeel licht bruin, daarna niks,nada.. Maar heb dus vandaag een test gedaan, maar was negatief. Dus denk dat het niets is, behálve als deze cyclus wél weer 30 dagen zou hebben (banner is voor 28 dagen) En ik over 2 dagen pas mn NOD heb. Dan zou dat bruin een innesteling kunnen zijn en negatieve test omdat het te vroeg is... Unique79: wanneer ga jij testen?????
Helaas, vannochtend is de menstruatie gaan doorzetten, dus op naar de volgende ronde! Wel raar hoor, vrijdagochtend piepklein beetje lichtbruin, dan 2 dagen niets, en dan opeens menstruatie, zo heb ik het nooit gehad.. Achja, over 2 weken kan ik weer aan de slag
@norah: wat jij hebt geschreven aan (niet) symptomen, herken ik helemaal, zou bij wijze van het zelf geschreven kunnen hebben. Ik zit ook op het wachtbankje. Heb 2 dagen voor mijn nod negatief getest, en zou vandaag ongesteld moeten worden, maar nog niets.. dus het is nu afwachten. Heb 2 dagen geleden wel getest met Predictor en lees nu net dat dit niet een geweldige test is, wat is jullie ervaring met de testen? Ga nog een paar daagjes wachten tot de volgende test, mits ik niet ongesteld wordt.
@Nora balen dat je ongi bent geworden. Maar wel gek dat het 2dagen weg is gebleven als het ware. Ikheb het wel vaak aan het einde van mijn cyclus. Dan heb ik de laatste dag nog wat bloed, dan een dag haast niets en dan nog een dagje bruin/rood zeg maar. Maar als je het nooit eerder hebt gehad? Heb je niks geks gevoeld? @jbg spannend hoor! Ik zit morgen op mijn 31ste dag. Heb eigenlijk vanaf mijn ei al een negatief gevoel maar vind het nu toch wel spannend worden. Heb hoge temp 37, normaal is dat 36,2, heb gevoelige borsten en af en toe trekkend gevoel links en rechts in mijn buik, net boven mijn lies zeg maar. Voel jij dingetjes? Groetjes!
Heb 2 dagen geleden wel getest met Predictor en lees nu net dat dit niet een geweldige test is, wat is jullie ervaring met de testen? Ga nog een paar daagjes wachten tot de volgende test, mits ik niet ongesteld wordt.[/QUOTE] Oh ja, ik heb vrijdag nacht ook getest met predictor.....had ik natuurlijk niet moeten doen, hele lichte urin. Maar ben ook benieuwd of er mensen zijn die neg ervaringen hebben met predictor. Ik ga dinsdag ochtend testen als ik morgen nog niet ongi ben. Heb nu alleen nog maar cb thuis....
ik zit ook op de w8bank mag van mezelf pas woe op zijn vroegst testen... heb wel gisteren en een paar dagen ervoor een pos ovu test gehad ook heel vaag......zw test eerder deze week(jaja weet ut veels te vroeg) waren neg(kv2v5 euro) ik ga er deze ronde niet van uit dat ik zwanger ben want heb voor me gevoel me ei gemist hebben wel eerste pos. ovu test geklust maarja was wel nog 2,5 dag pos erna dus denk niet dat het raak is we zien wel en anders op naar de volgende ronde zou wel weer beter uitkomen ivm een geplande vakantie eind mei/begin juni
Hoi allemaal, Hier ook op de wachtbank,voel deze keer helemaal niks(alleen beetje moe.Ga denk ik morgen of woensdag een test doen.Succes allemaal.Sterkte voor degene waar het niet zo heeft mogen zijn.
Ik haat dat wachten zo! Maar ik mag niet klagen ik heb een gezond en heerlijk meisje rondlopen. Maar bij haar duurde het bijna een jaar voor ik zwanger was en daar moet ik nu echt niet aan denken!! Zit nu pas in ronde 3 en ik wordt er al niet goed van. Vorige maand al dagen voor mijn ongi een trekkerig gevoel in mijn buik en was er zelfs op een gegeven moment van overtuigd dat ik zwanger was. Maar neehoor....(toch denk ik dat ik een bevruchting heb gehad anders was ik er niet zo van overtuigd geweest) Nu probeer ik constant mezelf te zeggen dat het heus niet raak zal zijn, om de teleurstelling voor te zijn. Maar dat wachten....pfff, denk dat ik donderdag ongi moet worden, vorige maand was dat pas 's avonds, denk je heel de dag al "yes, nog niet ongi!" ... Maar ik kan me vast niet beheersen en zal voor die tijd wel een testje doen. sterkte allemaal! bar
ik zit ook op de wachtbank. vandaag me NOD. maar helaas een negatieve test. maar geen ongie alleen wit vocht(sorry) en ook erg winderig.
Hoi Bar, Je mag altijd klagen! Hoe lang je al bezig bent, en of je nu nog geen kinderen hebt of je hebt ze wel! Iedereen die stopt om zwanger te raken wil het net zo graag, dus het is volledig legitiem om te "klagen" hoor Stom dat je lichaam je zo kan beduvelen he? Spannend hoor! Heb jij ook geen verdere symptonen? Liefs!
Oke hier dat ellendige wachten! Heb 15 nov mijn spiraal laten verwijderen dus weet niet precies mijn cyclus op dit moment en moet dus afgaan op mijn oude vertrouwde regelmatig cyclus van 3,5 jaar geleden. Heb 17 t/m 20 nov bloedingen gehad en dat zou betekenen dat 10 dec mijn NOD was. Maar ja niks is nu zeker. Word gek van die onzekerheid en heb al drie keer veeeeeel te vroeg en na veel drinken getest hopend op dat ene streepje maar helaas (en logisch) Nu besloten te wachten tot zaterdag en dan met ochtendurine. Heb wel enorme borsten sinds een week maar niet pijnlijk, af en toe een vlaag van misselijkheid, vreetbuien, winderig en af en toe heel chaggie. Ook heb ik dit weekend lichte krampen onder in mijn buik gehad. Waarom lijkt zwangerschap toch zo op ongi worden! Maar ja het kan ook allemaal aan de hormonen van mijn cyclus liggen. Wacht dus lekker met jullie mee
af en toe gerommel onder in me buik en lijkt op ongi. me borsten voelen af en toe wat zwaarder aan maar verder geen klachten. wachten maar. van het weekend pas weer testen als de rode duivels niet komen.