Hallo, In maart 2008 heb ik een miskraam gehad. En nadien zijn wij niet zwanger meer geworden. Wij hebben hiervoor een gezond kindje gekregen die nu bijna vier is. Na mijn miskraam zijn mijn menstruaties en cyclus totaal veranderd.Zeker wel een regelmatige cyclus maar met heftige mesntruaties met veel pijn. Afgelopen april/mei zijn er allerlei vruchtbaarheidsonderzoeken gedaan maar daar is niets uitgekomen. Advies van de gynaecologen; probeer het nog maar een jaar zelf daarmee hebben jullie de hoogste kans van slagen. Nu vind ik dat nogal wat; met name omdat mijn lichaam/baarmoeder nu voor mijn gevoel "anders" werkt dan voorheen. Ik ben het wachten ook beu; wat is jullie advies? terug naar de gynaecoloog of hebben jullie ook nog een ander idee? Alvast bedankt!
HOi kikker, HEt lastige is, is dat de er niets uit de onderzoeken zijn gekomen. Alles werkt blijkbaar prima. Een gynaecoloog wil liever niet medisch ingrijpen op een gezond lichaam. Maar toch kan ik heel goed begrijpen dat je je kinderwens wilt vervullen,als je het wachten zat bent zou ik toch weer met de gyn gaan overleggen! Imke