Ik ben nu 3 dagen overtijd en gisterenavond en vanmorgen een test gedaan maar beide negatief.... denk iedere keer dat mijn ongi eraan komt en dan is dat gevoel na 15 min weer weg! Wel redelijk misselijk, maar dat kan ook van de spanningen komen... Wat moet ik nu doen?
Ik zie dat je al bezig bent sinds 2007, dus al die tijd geen pil geslikt? Ben je altijd stipt regelmatig of schommelt je cyclus wel eens? Welke test heb je gebruikt?
nee heb al die tijd geen pil gebruikt en op een aantal cyclussen na altijd regelmatig geweest... heb in december januari en februari een cyclus gehad van 25 dagen, in maart 1 van 30 dagen (maar dat was voor mijn gevoel een vmk...) vorige maand weer gewoon 28 dagen en nu dus 3 dagen laat... heb die van kruidvat 2 voor 5 euro gedaan....
Hmm, dus je zit nu op dag 31? Tja, het kan zijn dat je cyclus een beetje van slag af is. Ik zou over 3 dagen weer testen. Is deze dan nog steeds negatief, dan even naar je gyn. bellen (ik neem aan dat je daar onder behandeling bent ivm IVF) en verhaal uitleggen. Waarschijnlijk kan hij dan bloedprikken of een echo maken! succes
nou op dit moment val ik eigenlijk een beetje tussen 2 ziekenhuizen in... het twee steden waar ik tot nu toe onder behandeling ben geweest doet geen ivf en dus moet ik dadelijk naar het elisabeth... maar ik moet straks toch nog ff contact opnemen met het twee steden voor een overzicht met data van mijn nod's van het afgelopen half jaar... dan zal ik eens vragen