ik gebruik de dipsticks van sensitest om te zien wanneer nou dat eitje is..! Vorige maand, was er een heel licht streepje en toen ineens niks meer. Maar deze maand gaat het beter. Kunnen jullie even kijken of de middelste het hoogtepunt zeg maar was.. Of dat ie nog aan het opbouwen is?? Word gek van dat getuur.. thanks!
dus als we straks nog even uhmm de trap opgaan, is het nog niet te laat? Of juist wel? Hoe lang bleven die zwemmers ook alweer leven..
Mangoo, als je je LH-piek hebt springt je ei binnen 24-36 uur... dus als je klust nu en evt morgen komt het zeker goed. Veel plezier!
Ik denk ook dat de middelste positief is. Had afgelopen maand net zo'n test. Omdat het de eerste keer met ovu testen was, was ik ook bang dat we dan te laat zouden zijn. Maar kijk mijn onderschrift: Dus lekker genieten vanavond!
Denk ook dat die van vanmorgen positief is. Je hebt dan idd nog even de tijd, dus zeker die kans vanavond benutten! veel plezier!
ik denk ook de middelste, maar zou evengoed voor de zekerheid morgen ook nog testen om te zien of hij al lichter wordt, en je eitje echt niet te missen!
hi hi, Wou jullie toch nog even weten dat we idd net op tijd waren Net nog een test gedaan en deze ziet er zo uit Wel grappig dat je nu weet dat je ei is geweest, nu weet ik ook waar ik een beetje op moet letten.