Afgelopen donderdag had ik een echo en toen was eigenlijk al duidelijk dat het vruchtje te klein was en zonder hartactie. Gister weer een echo gehad en geen verandering dus ik wacht op een miskraam. Ik heb alleen zo veel last van de hormonen. Ben zo misselijk en moe. Ik zie het niet zitten om dit nog weken te hebben. Hoe lang bleven de symptomen bij jullie aanhouden? Ik wil het liefst afwachten maar neig met mijn misselijkheid nu toch echt naar pillen of curretage. Wat te doen? Vruchtje groeit niet meer sinds 6 weken, dus nu zo'n 1,5 week dan.
Zolang je miskraam niet los komt zul je deze symptomen blijven houden. Maar na een echo is een mk niet definitief vast te stellen tenzij het vanzelf op gang komt. Wanneer staat de 2e echo gepland? Ben je zeker van je eisprong?
Ik heb twee echo's gehad. Vruchtzak groeit goed mee met termijn (zou nu rond de 7,4 zijn) maar vruchtje is te klein. Geen verandering ten opzichte van donderdag en geen hartactie. Vruchtje is nu ongeveer 4,4 mm, zo'n 6 weken. Ik kan niet korter zwanger zijn, heb twee keer onbeschermd sex gehad.
Zolang vruchtzak er nog zit (en blijft groeien) zal je helaas last blijven houden van kwaaltjes. Heel rot
Sorry niet goed gelezen dat dit je 2e evho was. Is er niet met je gesproken over de pillen/curretage?
Een beetje door de verloskundige. Echo's zijn gemaakt bij een echoscopiste. Maar heb gebeld voor pillen. Voel me zo ziek nu, wil eigenlijk niet afwachten. Twijfel tussen pillen en curretage.
1 dag na de geboorte van ons kindje met 13 weken wad ik van de kwaaltjes zoals misselijkheid Enzo af. De vermoeidheid bleef helaas maar dat heeft andere redenen ook.. Sterkte!